Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#247363
Hej med jer.

Er SPRIT ny her på Flatpanels.

Jeg har lovet min kære svigerfar at hjælpe ham med at sælge en kæmpe stak projektorer han har fra sit firma.
Det drejer sig om følgende.
BENQ MP670. De virker perfekt og han skulle vidst ha 5 stk til salg.
Sony VPL EX7. Virker også perfekt og dem har han også 5 stk af.
Acer X1260 DLP. Også fejlfrie, og dem skulle han ha 10 stk af.

Er der nogen der vil købe alle maskinerne kan vi godt finde ud af det.

Ellers kom med SERIØSE bud på netop den model du/I er interesserede i.

Casper
(Kan sende billeder hvis jeg får en email)
#247394
Jamen tak for den skønne og positive feedback. Der står dog ikke noget sted i reglerne for Flatpanels at man ikke må tilbyde folk chancen for at købe en super billig projektor til det de nu vil eller har behov for.
Acer 450,- stk
Sony 1000,- stk
Benq 3000,- stk
#247398
Ja vi to er, men måske andre syntes det er en god pris. Hvorfor disser du min annonce på den måde?
Burde måske skrive til Den store Kartoffel at man bliver negativt angrebet i sine salgs annoncer. Det er job ikke et debat forum jeg har valgt men et salgsforum.
#247399
Fordi, jeg faktisk kom med et godt råd, til en start, du opfattede som negativ, og derefter kommer du med din personlige mening om, det er super billigt, hvilket det absolut ikke er!

Mange kunne tro, det var et godt tilbud, du kommer med, men som skrevet, er de ikke beregnede til en hjemmebio, dertil findes der langt bedre produkter, der er beregnede til dette miljø, som Flatpanels brugere normalt efterspørger, så dette indlæg er ment, så folk ved, hvad det er, de køber og ikke ender op med et produkt, der på ingen måde tilfredsstiller deres forventninger til tilslutninger, format, opløsning, sortniveau, bevægelse og støj, ikke at forglemme...

Du skrev selv, du er spritny herinde, så jeg prøvede blot, at informere dig om, at dette forum måske ikke er det rette sted, at sælge udstyr, der normalt er beregnet til et kontor eller skole-miljø, så måske, der var bedre steder for dig, at sælge dit udstyr...

På den måde, er der rene linjer og alle er glade... :)

En projektor er ikke bare en projektor og jeg er jo åbenlyst ikke enlig i denne betragtning, så i stedet for, at reagere negativt, så måske prøv, at tag det som gode råd.
#247402
Der er mange måder at skrive det på. Syntes dog ikke det er lige der du kører på den hurtigste knallert på havnen. Hvis du forstår (Tvivler)
Men tak for dit indlæg.
Jeg har skrevet folk kan byde. Kan jo være de kan få sig en billig projektor når nu jeg er så uvidende.
#247404
Man skal ikke nedgøre salgsannoncer (det må man heller ikke) men det er vel i orden, at informere andre om produkterne, hvis man kender dem.

Og 3000,- for en gammel projektor der ikke er egnet til andet end Powerpoint er dyrt. Der er jo en grund til firmaet har set dem som affald.
#247409
Til orientering, kan jeg oplyse dig om, at jeg faktisk kører mc, og jeg er ret sikker på, den kan give din knallert baghjul, til enhver tid!

Hvis du læser mit første indlæg, så er det faktisk skrevet på en pæn og sober måde.
Meningen var, du kunne blive inspireret til muligvis, at finde et bedre egnet sted, at sælge dine overskuds-projektorer; at du så vælger at misforstå det, og gå i offensiven, det forklarer vel, hvorfor, du kører knallert, og jeg kører motorcykel...
#247410
Vore regler foreskriver ikke, at salgsannoncer skal relatere til nogen speciel varegruppe, så hvis man ønsker at sælge sin cykel, så kan man i princippet forsøge sig - nok med begrænset held dog. Vi har dog regler om, at interesserede købere kan henvende sig i en annonce, men at kommentarer alene omkring prissætning frabedes.

Med dét sagt, så ser jeg ikke de første par indlæg, som 100% irrelevante for folk der kigger i tråden, hvis man nu var i tvivl om hvad det var for nogle projektorer (der skrives ikke i første indlæg at det er kontor-projektorer - din far kunne jo arbejde i en AV-virksomhed).

Hvis der svares igen med personlige angreb (ja, at kalde folk en knallert er et personligt angreb), så lægger man selv tonen, så jeg deler skylden 50/50 her og så fortsætter tråden herfra kun med indlæg fra interesserede købere. OK?