Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af duskern
#247326
Hmm, så oplevede jeg lige noget mærkeligt. Her til aften lagde jeg mærke til en vertikal linje ude i den venste side af skærmen, ca 10 - 15 ca fra kanten hvor alt ligsom er lysere end resten af skærmen. Det er helt sikkert en eller anden fejl på skærmen der lige pludselig er dukket op, for har aldrig set den før, og den er på samtlige kanaler, Netflix og når jeg caster via Chromecast.

Mit fjernsyn er jo ikke meget mere end 6 måneder gammelt, så det kommer lidt som et chok må jeg tilstå. Hvad i alverden gør jeg?
Af bphhm
#247330
Og det bliver ved med at være der selvom du slukker og tænder igen går jeg ud fra?

Jeg ville søge avsforum grundigt og reklamere til forhandleren/LG når du siger det helt sikkert er en fejl.
Af duskern
#247592
Underligt nok, så forsvandt det igen dagen efter og vi har ikke set det siden. Er det noget i har hørt om?

Jeg er sgu lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, for jeg kan jo ikke rigtig genskabe problemet. Jeg ser jo helst at mit TV fungerer som det skal, men jeg er da lidt nervøs for om problemet kunne dukke op igen /:
Af duskern
#247758
God ide, det havde jeg faktisk ikke tænkt på. Jeg ved ikke helt om jeg skal gøre mere ved det nu, men jeg kan jo nok ikke få noget support på et problem som ikke længere er tilstede :D
#247790
Jeg har lige et spørgsmål angående C6-modellen. C6 er nemlig energimærket med en A-rating, hvor B-modellen er mærket med et "B". Hvordan kan det egentlig være? Er det ikke samme panel, der benyttes i begge modeller?
Brugeravatar
Af bbplayer
#247803
Kaktus-burger skrev:Jeg har lige et spørgsmål angående C6-modellen. C6 er nemlig energimærket med en A-rating, hvor B-modellen er mærket med et "B". Hvordan kan det egentlig være? Er det ikke samme panel, der benyttes i begge modeller?
Kan se du har kikket på 55" og 65".
65" B6V/C6V er A mærket , 55" B6V/C6V er B mærket, prøv at kik det efter på lg's hjemmeside.
Af duskern
#247816
Hjælp! Hvordan rengør man sin skærm hvis man har fået nogle pletter på den? Har sådan nogle små stænk jeg ikke aner hvad er. Har prøvet blidt med lidt vand, men det var som om det efterlod en belægning. Nu ved jeg sgu ikke hvad jeg skal gøre, hverken ved pletterne eller den belægning jeg har fået lavet :-(
#247822
Hvis du bare tørrer skærmen tør er postevand fint. Der er dog potentielt en del kalk i hvis du er fra Kbh eller Århus, så efterlad ikke striber.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13