Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jetsonboy
#247031
Man skal virkelig vænne sig til, at skærmen er så lysstærk. Sad og spillede lidt battlefield 1, nogle steder hvor solen lyser må man næsten knibe øjnene sammen :D :D (55XE9305)
Af thg
#247038
Håber også der dukker tests op af XE8505 og XE9005 som er noget mere prisvenlige i forhold til XE9305 :)
Af Beckham
#247049
Jetsonboy skrev:Man skal virkelig vænne sig til, at skærmen er så lysstærk. Sad og spillede lidt battlefield 1, nogle steder hvor solen lyser må man næsten knibe øjnene sammen :D :D (55XE9305)
Hehe..vildt nok. Hvordan er dit indtryk af billedkvaliteten sådan generelt set indtil videre?
Af Beckham
#247057
FYI...hvis der er nogle som er klar til at købe, så har El Giganten nu XE93 på lager online. Bare uheldigt det er til vejl. priser...;-) Lidt spændt at se hvordan prisudviklingen bliver på denne model. Angiveligt er El Giganten de eneste som sælger XE93. Dog skulle andre butikker vist få en lignende model men under et andet modelnavn.
Af Jetsonboy
#247115
Jeg synes virkelig at skærmen har en vild skarphed i alm tv, plus selvfølgelig uhd materiale. Skærmen har god dybde i farverne også, ihvertfald hvis jeg sammenligner med samsung ks8005 jeg havde inden. :D :D
Af Beckham
#247123
Fedt!! Den skarphed\klarhed var netop noget af det jeg så i ZD9 som har samme billedprocessor....ser frem til selv at se den i aktion ude i butikkerne..:-)
Af Beckham
#247323
Ok...takker for svar Torben! Er godt bekendt med at XE93 har flere zoner....men den koster jo også en pæn slat mere..:-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8