Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#247122
Ift kalibrering så har jeg ikke selv erfaring med professionelt udførte. Prøv at søg lidt i forummet. Synes jeg har set http://tv-kalibrering.dk/ nævnt nogle gange. Så det er da et bud.

Generelt er det heller ikke mit indtryk at butikkernes kalibrering giver ret meget. Ofte bare lidt få indstillinger som du lige så godt selv kunne gøre. Men det er lidt svært st blive klog på. Og butikkerne vil jo gerne sælge det.
#247370
Hej alle,

I sidste øjeblik valgte jeg at ændre holdning og valget faldt på en SanDisk Extreme 500 SSD harddisk med 240gb hukommelse.

Så sidder jeg her til aften og leger lidt med det. jeg kan fint optage et program (kunne jeg også på USB nøgle), men så forsøgte jeg at prøve slå Live Playback til for at få det testet, men jeg kan desværre ikke få det til at fungere. Jeg får beskeden: Denne hukommelse er ikke understøtte til Live Playback. Vælg en anden hukommelse. Da jeg tidligere forsøgte på U<sB nøglen fik jeg fejlen at der skulle være min. 80gb ledig hukommelse.

Nogen herinde der kan hjælpe mig på rette vej? Jeg har formateret harddisken i fjernsynet og jeg kan fint optage almindeligt på den.

Håber endnu engang på fremragende hjælp herinde.

Tak