Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kandersen
#246558
Torben Rasmussen skrev:Nej. Der kan potentielt være et problem med at få baggrundsbelysningen tilstrækkelig homogen, men det er ikke reglen, at et større display er dårligere.
Det var mere i den betragtning, at hvis de i forvejen ikke er for gode til at vise billedet, så bliver resultatet kun værre, jo større skærm arealet er.
Af Hbar
#246762
Har længe holdt øje med hvornår deres 65" LG B6 OLED kommer på tilbud, prisen har været låst længe på de ca. 20k. Spørgsmålet er om der kommer sådanne tilbud på Strøget eller i nærmeste fremtid, kan se Elgiganten har en del 65" B6 på lager.
Af Hbar
#246983
Var i elgiganten på strøget her kl 11, køen tager ca. 20 min og god plads i selve butikken. Endte med et 65" oled b6 og fik afvide at de priser de har nu ikke bliver lavere, da lg har stoppet produktionen af 6-serien og 7serien er på trapperne. De havde stadig masser af oled klar og hvis man følger med i deres online katelog, opdatere de når en varer bliver udsolgt, så man ikke går forgæves.
Af Kaktus-burger
#246986
Er det korrekt, at forhandlerne intet tjener på LG OLED B6, når den ligger i prislejet mellem 9-13k? Jeg havde en kort samtale med en sælger i Elgiganten, og han var slet ikke til at rokke på prisen - udover at han da godt lige kunne smide gratis ophængning og "kalibrering" med i handlen. Prisen var 12999 for 55" B6. Han påstod endda, at de ligefrem tabte penge på dem.

Når en 55"B6 har været helt nede til 8999, er jeg altså ikke særlig interesseret i at kaste 12999 efter den...
Af Brandt+
#246987
Var hos Elgiganten på Strøget i morges og sikre mig en 55b6v til 8999,-. Har lige være på deres online-brochure og kan se at de fortsat har nogle tilbage til den pris.
Af Kaktus-burger
#246992
Brandt+ skrev:Var hos Elgiganten på Strøget i morges og sikre mig en 55b6v til 8999,-. Har lige være på deres online-brochure og kan se at de fortsat har nogle tilbage til den pris.
En skam de ikke er villige til at matche prisen i deres andre varehuse.
Af Kaktus-burger
#249657
Noget jeg ikke forstår er, at nogle forhandlere stadig ligger inde med OLED-modeller fra 2015. Disse ligger prismæssigt på samme niveau som de nuværende modeller, og i nogle tilfælde er de faktisk dyrere. Er forhandlerne ikke interesserede i at komme af med dem? Det er jo ikke ligefrem gratis at have et lager.
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 192