Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vasen
#246833
Fedt, det er en af de tv der er på min "watchlist" når der skal skiftes ud derhjemme. Bliver spændende hvor effektiv lysstyringen er nu hvor den er kantbelyst. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246844
Den bruger samme type, som vi så på XD93, så det er noget ala slim-backlight drive, hvor de har fået 2 rækker LED's i hver side, så den ene skyder ind først i panelet og den anden skyder ind længere inde. Så du har 4 kolonner hen over skærmen, som kan styres hver for sig. Om de så har fået mere end 2 rækker ind og dermed også flere kolonner at styre lyset i må vi jo se på. Jeg skal nok tælle :)
Af Beckham
#246868
Hvor har du set det henne Jetsonboy?

Men lyder spændende Rasmus....vil se frem til at læse anmeldelsen..:-)
Af Jetsonboy
#246878
Har lige hængt 55XE9305 op og sat min ps4, xbox one s og mit lyd anlæg til. Det er åbenbart kun hdmi 2,3 der kan laves til forbedret format. Træls når hdmi 3 kører arc, hvilket resultere i at min xbox one s på hdmi 4 ikke kan køre HDR10.
Af Beckham
#246879
Hmm...okay...nu bliver jeg nysgerrig. Er det et tv du skal teste? Synes ikke jeg har set nogle steder som er begyndt at sælge de nye modeller endnu?
Af Beckham
#246882
Aaah..ok...fedt! Tillykke med købet!! Men lidt ærgerligt\mystisk hvis man kun kan få "forbedret format" på 2 af hdmi portene...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246892
Jeg ved ikke om du har adgang til måleudstyr, men hvis du har, kunne du så ikke teste om justeringen af hvidbalancen virker i trinnene 1-7 på din? Jeg kan kun få respons på 8-10 trinnene, så der kan ikke finjusteres på gråtonerne.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8