Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#246552
Lanceringstidspunkt (cirka):
A1: Sommer
XE94: April
XE93: Marts
XE90: Marts
XE85: April
XE80: Marts
WE75: Maj
WE6: April
RE4: April

I nogle modelserier (75" XE90, 55" XE80, 77" A1) kommer de største formater måneden efter. Tidspunkterne kan naturligvis rykke sig lidt, men dette er den foreløbige plan hos Sony Nordic.
Af Beckham
#246556
Jeg kan jo lige ligge mit link ind til den første anmeldelse jeg har set af XE93 https://www.youtube.com/watch?v=j6m_HrdCPks.

Derudover var jeg lige i kontakt med Hifi Klubben idag og de fortalte mig at de får ikke XE93 hjem. Den model får El Giganten ekslusivt. De får så formodentlig en XE95, som så mere eller mindre skulle vær lig XE93.
Af Beckham
#246565
En anden ting....hvad er\var dine indtryk Rasmus i forhold til XE93 vs. XE90? Synes det er lidt interessant at XE90 er bagbelyst. Den mangler så selvfølgelig Extreme processoren og Dolby vision. Men spørgsmålet er jo så hvor stor en andel Extreme processoren har i den gode billedkvalitet på ZD9?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#246626
Beckham skrev:En anden ting....hvad er\var dine indtryk Rasmus i forhold til XE93 vs. XE90? Synes det er lidt interessant at XE90 er bagbelyst. Den mangler så selvfølgelig Extreme processoren og Dolby vision. Men spørgsmålet er jo så hvor stor en andel Extreme processoren har i den gode billedkvalitet på ZD9?
XE90 var ikke med på CES, så jeg har faktisk slet ikke set den i aktion endnu. Tommy Lindegaard var med på Sonys nordiske lancering, hvor den kort blev fremvist - måske han kan byde ind med mere.

Sony vil dog ikke ud med hvor mange zoner XE90 har. Mit umiddelbare gæt vil være væsentligt færre end ZD9.
Af lennon
#246701
Areadvd.de har lige været til Sonys Roadshow ,hvor al focus og forventning var omkring Bravia OLED A1 - og de er altså temmeligt begejstrede for den billedperformance de så. Sony har ingen præcis lanceringsdato klar, kun " i løbet af året" . Og det understreges, at den får Dolby Vision i en senere FW opdatering .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8