Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246456
Jeg opdaterede min KD-49X8305C uden nogen problemer, det er dog ikke hvad jeg hører rundt omkring på nettet.

Rent funktionelt er jeg ikke stødt på meget, men bruger stort set ikke TV-funktionen til noget, og jeg har en Shield til mine Android TV ting, så at der nu var navn på HDMI-kilderne, men det var også det.
#246459
Har også lige fået opdateret uden problemer,
Er især glad for at tv guiden nu ikke har ventetid men bare går ind, og uden ophold i det bagved liggende program.

Samt volume ikke ligger over hele bunden af tv.
#246464
jakobfc skrev:Ja via ARC til reciever.
Og yousee kabel med Cam + kort
Og du (eller andre) har ik problemer med at der kommer et skræt fra højttalerne når du skifter fra f.eks. DR1 til TV2?
#246485
Hm, har prøvet at opdatere fra USB 2 gange nu, men når TVet genstarter, er det stadig i Android 5.1.1. (på 55x8505c)

TVet kopierer updaten fra USB
Slukker og viser do not power off logoet mens dioden i bunden blinker hvidt - som normalt.
Efter 3-5 min lyser dioden klar blå, og TVet genstarter.
Opstarts animationen kører som vanligt, indtil der står android, (hvor TVet normalt er klar), men looper så den proces 2-3 gange.
Herefter er TVet klar til brug igen, men har ikke opdateret til marshmallow.

Nogen ideer eller erfaringer? Der kommer ingen fejlmeddelelser og har checket at filstørrelsen er korrekt jf sonys website.

I øvrigt kan jeg ikke downloade updaten ved at søge på sonys support site, men kan godt via linket tidligere i tråden.
#246534
Oh well, det lykkedes i 3. hug. Update tog meget længere tid, men lykkedes.

Det er dejligt, at guiden nu endelig bare virker, som den skal, uden at skifte tuner i baggrunden. Alt andet er næsten ligemeget så :D Er dog heller ikke stødt på nogen problemer endnu.
#246559
Passthrough af DTS virker ikke mere i Kodi 17 men det virkede før i Kodi 16 pga. de havde lavet en eller anden form for fix (PCM hack) men det var ikke helt optimalt ,og derfor har de fjernet den fix ( PCM hack) i Kodi 17 ...

MediaTek har været på den lade side, og ikke implementeret de funktioner som 6.0 tilbyder i driverne til deres processorer... Så skylden ligger faktisk hos dem, og ikke Sony. Blev også selv vildt skuffet da jeg opdagede det!

Læs her delvis/løsning på problemet fundet i Kodi forum..

http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid ... pid2409146

Android Firmware that meets the IEC61937 Audio standard used in Kodi Krypton v17 currently includes the Xiaomi Mi Box and the nVIDIA Shield.

Any other Android Kodi boxes not implementing the IEC standard in Firmware will have DTS DTS-HD and TrueHD Audio Passthrough issues with Kodi Krypton. These devices must use Kodi Jarvis or for DTS passthrough - Transcode the Audio to AC3, using the following Kodi Audio settings:

Number of Channels: 2.0
Passthrough: On
AC3: Yes
AC3 Transcoding: Yes
DTS: No


SKOD siger jeg bare....
#246643
Ang den nye opdateringen så vil jeg bede dig at følge vejledningen nedenfor når denne opdatering Version: v3.843 er installeret:

Efter denne opdatering er foretaget bedes i lade tvet stå tændt i minimum 30 min.

Derefter bedes i frakoble alle kabler som er forbundet til tvet ink. antenne stikket samt strøm stikket.
Sådan anbefales tvet at stå i 30 min.

Derefter bedes i tilslutte strømstikket og foretage en fabriksnulstilling.

Tryk Home
Gå ned til Indstillingerne - tryk OK
Gå ud mod højre til den 3. sidste "Lagerplads og reset"
Tryk OK
Vælg nulstilling - Tryk ok
Og vælg nulstil alt.

På denne måde sikre man sig at den tidligere version af software er fjernet helt.

Du må meget gerne besvare denne mail når denne opdatering er klaret, hvordan resultatet var.

Du ønskes en god dag.
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 102