Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#244260
miversen10 skrev:Hej
Er der nogle, der ved om det er muligt at få Viaplay appen frem på denne skærm ?. ligesom f.eks. Netflix er inde i menunen under apps. Evt HBO Nordic også ?
Mvh Michael (:
Noget sent svar, men ja det er muligt at få Viaplay ind på TVet ved at sideloade appen fra en Android telefon. Det virker dog kun nogenlunde med navigeringen, man er næsten tvunget til at andvende pege/pil funktionen i remote appen. Man skal også installere en app der tvinger Viaplay i landscape mode, og en launcher app er også en god ting, da sideloadede apps ikke dukker op i oversigten.
#244594
Jeg synes jeg oplever tid til anden tit at mit TV mister den trådløse forbindelse til min router.

Jeg kan gå ind og slå den til, og når jeg så går et step tilbage, så er den slået fra igen. Men til tider så kører den uden problemer. Så der er ikke noget mønster i det.

Oplever I andre det også?
#246344
Så ser det ud til at Android Tv 6.0 kommer til vores tv her den 22 feb. Skulle den blive frigivet...

Vil i opdatere jeres tv ? Efter de problemer der er været i US med Android Tv 6.0 Opdaterningen med dirverse fejl osv ?
#246347
Efter hvad jeg har læst på de større fora, er de fleste af de fejl løst - var netop derfor at opdateringen ikke er kommet til EU før nu.

Men vi må se - har tænkt mig at opdatere... siden opdateringen til 5.1.1 for noget tid siden, har TV'et kørt fejlfrit. :)
#246364
Giv gerne en tilbagemelding på hvordan I oplever opdateringen. Mit eget er sat på bænken imens jeg tester og jeg ved ikke hvornår den kommer frem igen. Jeg er selv interesseret i om 6.0 stadig ødelægger 5.1 lyd via SPDIF.
#246368
mhras skrev:Jeg synes jeg oplever tid til anden tit at mit TV mister den trådløse forbindelse til min router.

Jeg kan gå ind og slå den til, og når jeg så går et step tilbage, så er den slået fra igen. Men til tider så kører den uden problemer. Så der er ikke noget mønster i det.

Oplever I andre det også?
JA !!!!!!!!!!!!
Og ved ikke hvorfor.
Min genstarter også uhæmmet.

Stein
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 102