Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#239286
Rasmus Larsen skrev:
kandersen skrev:Med en pris omkring 37-40k for dette Sony, så er det vel næppe et rimeligt alternativ i forhold til LG´s Oled BV6, der lige nu står til omkring 28K for 65" eller LG´s E6V der pt står til ca. 42K?
I en direkte prissammenligning står LG B6 i hvert fald meget gunstigt i forhold til Sony ZD9 pt.

Men hvis man søger udelukkende LCD, så er de direkte konkurrenter til Sony ZD9 vel nok Panasonic DX900 og Samsung KS9505 (bemærk buet). De står pt. til:
- 65" Samsung KS9805 til 34.999 - http://www.pricerunner.dk/pl/2-3160538/ ... ign-Priser
- 65" Panasonic DX900 til 34.499 - http://www.pricerunner.dk/pl/2-3140130/ ... ign-Priser

I forhold til de to ligger priserne nogenlunde på niveau.
Jo, men jeg tænker mere i retning af de kritik punkter som Sonyén får. Der "fixer" BV6 jo dette, og så til en væsentlig billigere pris. Det er 10-13K man spare, og egentlig får bedre billedekvalitet.
Jeg er nok mest rystet over, at disse LCD er så meget dyrere, uanset om det er Sony eller Panasonic. Min holdning er nok mere generelt, at hvis man alligevel er oppe i den pris, så bør man skele endnu mere til Oled.
#239370
Ja, prisen er ikke gunstig. Heller ikke i sammenligning med Pana DX900. Jeg ville ikke selv bruge så mange penge på denne model når B6 fås billigere. Eller E6 fås til ca det samme.
#239371
KimKaos skrev:
Torben Rasmussen skrev:Billedet er Javascript hvor du kan slide mellem SDR og HDR, så det er ikke rent billede. Prøv lige en refresh.
Hvis det er java så giver det mening at jeg ikke kan se det - min PC har forbud mod at vise java når jeg har alt mit anti-reklame mv. slået til
Tsk tsk... siden kører kun rundt hvis vi får reklamekroner i kassen. Du kunne jo overveje at white-liste os. Vi har ikke specielt mange reklamer og de fylder ganske lidt.

Der er ret mange af vore funktioner der bruger JS, så siden kan ikke virke ret godt for dig? Menuer, billeder mv. kører alt sammen på JS.
#239377
Torben Rasmussen skrev:
KimKaos skrev:
Torben Rasmussen skrev:Billedet er Javascript hvor du kan slide mellem SDR og HDR, så det er ikke rent billede. Prøv lige en refresh.
Hvis det er java så giver det mening at jeg ikke kan se det - min PC har forbud mod at vise java når jeg har alt mit anti-reklame mv. slået til
Tsk tsk... siden kører kun rundt hvis vi får reklamekroner i kassen. Du kunne jo overveje at white-liste os. Vi har ikke specielt mange reklamer og de fylder ganske lidt.

Der er ret mange af vore funktioner der bruger JS, så siden kan ikke virke ret godt for dig? Menuer, billeder mv. kører alt sammen på JS.
Jeg har glemt at sætte jer på listen - Jeg beklager ikke for jeg orker ikke reklamer - men i jeres tilfælde gør jeg gerne en undtagelse for jeg ønsker virkelig at I overlever.

og nej det var kun det ene billede - resten virker som sædvanligt upåklageligt