Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#243576
Har selv fået reserveret en 65 KS7005 i Power til 10.700. Har efterfølgende google mere om denne model. Har stødt på at mange har oplevet at bagpanelet løsner sig, som PeterD også nævner i dette debattråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=36900

Er dette generelt for alle KS modellerne eller er det kun 7 serien, der er problemet.
Dem som allerede har en KS7/8/9 serie - er I stødt på dette problem.

Hvis det viser sig at være et større problem, overvejer jeg at annulleret min reservation / mit køb (ellers ser det ud til at være et fremragende TV, jf. de gode anmeldelser den har fået).

Eksempler fra YT
https://youtu.be/ZS6l4mXIHzI
https://youtu.be/4ZUiZrSyPOM
https://youtu.be/rpGcKM1rfOc
https://youtu.be/W16ycQ9HjXI
https://youtu.be/xhD0eOwGIYw
#243581
Du kan roligt købe det. Der har tidligt i produktionen været problemer med bagpladen, men tror ikke det er et problem længere. Hvis det alligevel skulle løsne sig så kan du jo reklamere til forhandleren. Mener Samsung sendte folk ud for at udbedre fejlene.

Jeg har haft et 65KS7005 i 3 mdr nu uden at have haft problemer.

Problemet var mig bekendt også for 8-serien, men vidst i lidt mindre omfang.

Det er et lækkert tv til en rigtig god pris.
#244196
Jeg har den 09/01-2017 købt et 55KS7005 i Bilka, problemet med løst bagpanel var også på min model. Så ved ikke om det en tidlig udgave jeg har fået, eller om problemet ikke er løst.
#244324
Christianhave skrev:Mener Samsung sendte folk ud for at udbedre fejlene.
Lyder dyrt i benzin, bil og lønninger.

I sidste ende er det forbrugeren der betaler ellers kan det næppe løbe rundt..
#246029
Tja.
Vi har netop fået vores 55KS7005 tilbage fra rep i dag pga bagpladen havde løsenet sig flere steder.

TVét blev købt i juni 2016. Men det var først i december 2016 vi blev opmærksom på, at bagpladen flere steder havde løsenet sig. (Hvem gider glo bag på TVét, når først det hænger/står der?). Vi blev gjort opmærksom på dette problem af en af sønnens kammerater som arbejder i Elgiganten. Og han kunne fortælle at de får temmelig mange ind til rep. og retur pga dette. (Vores er købt i Power).

Anyway, vi fik vores tilbage i dag efter 14 dage på værksted. Og problemet er ikke løst 100%. I toppen er der stadigvæk en 8-10cm hvor bagpladen bukker længere ud.

Det er rigtig skidt det her. Det er mig komplet uforståligt, at en bagplade skal være raketvidenskab for Samsung. Og endnu værre, at 14 dage på værksted og en ny bagplade tilsyneladende IKKE løser problemet.

Pt overvejer vi lige hvordan vi håndtere den med Power. Vi gik i forvejen med planer om at udskifte TVét til et endnu større, (OLED), da vi er flyttet i et større hus, og nu sidder godt 5 meter fra TVèt .