Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vasen
#243464
Har lige set sæson 1 og vil nu gerne se sæson 2. Men den er ikke tilgængelig i Danmark, på trods af den ligger på Amazon.uk. Burde den ikke være globalt da den er lavet af dem selv?
#243465
Jeg skrev til amazon for noget tid siden, netop af samme årsag. Her er svaret fra dem:

I've read your email regarding " The man in the high castle - Season 2" series, that is not in the Danish Marketplace.

I apologize for any inconvenience this has caused. I’ve forwarded your message to our Prime Video business team. We're constantly working to improve our digital video experience.

We look forward to seeing you again soon.


Synes det er for tyndt sådan noget.. det er præcis sådan nogle ting, der får mig til at kigge andre steder O_O
Af Vasen
#243470
Ok. Vi må se tiden an :((
#244092
Jeg er meget positiv omkring pris/udvalg, men jeg benytter også min Xbox One til at se tjenesten, og det giver mulighed for at se både Goliath og sæson 2 af Man in the high castle.

Jeg kan dog godt forstå, at man ikke har tjenesten mere end de 7 gratis dage, hvis man kører det gængse indhold, så er der nemlig ikke meget at komme efter.
#244097
Hmm... Er der samme feature hvis man bruger ps4 så? Lyder da mærkeligt at indholdet er forskelligt på platforme?

Men tak for svaret! Kan da ikke ske noget ved at prøve det af et par måneder.
Af mbm
#244104
jeg synes ikke der er så meget..
altså man skal jo købe eller leje film/serier... ikke meget er gratis..
synes ikke deres UHD HDR udvalg er god nok kvalitet.. Kun det der bilprogram..

generelt træt af når noget mærkes med UHD HDR og når man så afspilelr det ligner det "lort"
synes kun det er youtube hvor der reelt ligger noget ok streaming.