Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242702
Swingking skrev:Det var sku ikke godt hvis det er sandt. Syntes bare at det er mærkeligt da det kom til Shield TV i version 6.0 . men Android TV er altså ikke Android TV på TV skærmene mærkeligt ...... Kom on Sony
Google har nogle regler der gør at platformene virker forholdsvist ensartet, dette er endnu strengere med Android TV platformen, men i sidste behøver Sony intet at gøre.

Jeg tror ærligt talt at Sony har markant overvurderet deres hardware og har svært nok ved overhovedet at komme ud med 6.0 som det er, jeg forstår ikke helt hvorfor der stadigvæk kigges på Mediatek da de ikke ligner en særlig god løsning hvis man vil have nogen form for performance.
#242793
http://uk.rtings.com/tv/reviews/sony/x850c.

Input lag skulle være forbedret kunne jeg lige læse her...

Update 12/16/2016: A new firmware update has been released to upgrade the TV to Android Marshmallow. This has reduced the 4k input lag (including HDR). When in HDR mode, the TV can't display chroma 4:4:4 accurately as it is forced into the 'HDR Video' picture mode.

Opdatering i EU skulle komme i januar kunne jeg også læse i i anden tråd på nettet...
#242822
Den skulle også være rullet ud sidst i november. Så i december. Nu i januar. Og sådan har det været i over et år. Spørgsmålet bliver vel, om det er januar 2017 eller 2018.

Gad vide om man kan finde en custom rom på xda.
#244182
Har lige 2 spørgsmål :

1: Vil det have noget at sige , hvad er fordelen , ulempen , ved at opdatere guide på standby ???
Den står til " til " som standard .

2: Når jeg går ind i tv guide kan jeg se et billede bag ved teksten og høre lyd , men ikke fra den kanal som jeg pt er på ????



Stein
#244198
Problemet med kanalen bagved skyldes, at EPG kører på samme frekvens som visse andre tv-kanaler hos Yousee. Disse skal slettes før du får vist din nuværende kanal i baggrunden.

Opdatering af EPG i baggrunden bruger ekstra strøm.
#244211
Stein skrev:Takker Torben .

Så vil jeg slå guide fra ved standby.
Det andet vil jeg se på , det er kanal 66 og er en filmkanal , ikke en jeg bruger.

Stein
Det er ikke nok med den ene kanal. Der findes en tråd om hvordan du får EPG på Samsung-TV, men problematikken er universel, da det er Yousee der er problemet og ikke Samsung. Søg lidt i forum efter "EPG" og "Samsung", så får du listen over kanaler, der skal slettes.
#244213
Du kan ikke deaktivere dette baggrundsbillede!

Jeg har dog løst det ved at slette alle unødvendige kanaler fra kanal 99 og op, således at alle installerede kanaler ligger på kanalnr. 1-99, hvilket har gjort at baggrundsbilledet er det man var igang med at se (jeg har YouSee)!
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 102