Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#240476
Som tidligere nævnt

Den indbyggede Chromecast i Sony s har tidligere været ikke virkende med Især HBO , Jeg kan sige at det ser ud til at køre helt perfekt nu jeg så en del forskellige serier i går og der var slet ingen problemer , det kører flydende uden søgen og helt synkromt ang lyd og billede.
Så mon ikke det også virker på de andre Sony fladskærme .
#240511
Er der nogen der har en soundbar tilsluttet X85C via HDMI ARC og som har YouSee, så har jeg lige et par spørgsmål?:

Oplever du at når man skifter fra DR1 til TV2 at der kommer et knald/skrat i soundbaren?

Oplever du at soundbaren tænder automatisk ca. 10-15 min. efter at tv'et er slukket?
#240533
Der er lige rullet endnu en OTA update ud til min 55'er. Jeg troede endelig der blev opgraderet til Android 6, men ak nej, stadig på 5.1.1.

Er der nogen der ved, om Android 6 opgraderingen overhovedet stadig er planen til 2015 modellerne? :(
#241253
Ja det er godt nok sølle at der ikke snart kommer Android 6 på dette TV. Det er vel lovet at komme i 2016, nu skriver vi snart 2017. Utroligt at Sony kan sende sådan noget på markedet. Jeg er begyndt at få spontane reboots på mit det er sgu en smule irriterende :|
#242023
Hej.

Jeg har haft problemer i al den tid som jeg har haft det tv , 65X8507C
Og de har været forbi at resette og " tømme ram " som de sagde til mig.
Det har så virket i et stykke tid.
Men nu er den gal igen.
Og løsning for at få nettet til at virke er at genstarte tv , helt fra bunden , så virker wifi , indtil det har været slukket , så er den gal igen.
Og det er både 5 ghz og 2,4 ghz delen .

Stein
#242027
Gad vide om de som lovende når at komme med Android TV 6.0 til alle 2015 modellerne ? Er godt nok ved at tvivle på det nu. De lovede jo at vil fik den her i løbet af 2016..... Men de kan jo når det i nu måske en julegave i form af Android TV 7.0 kunne jo være super :-)
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 102