Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#226808
Jeg har jo selv anmeldt den her på siden ;) Den har kørt ganske fint lige indtil seneste opdatering, hvor den er blevet lidt underlig. Jeg ser lige tiden an.
Af mbm
#229819
JackSimon skrev:Er det et hjemmebygget tv-bord? Det ser super godt ud og det er helt vildt godt ud at man slet ikke kan se kablerne FEDT! ;-)
:D :D Ja ja du kan bare gå igang i værkstedet
Af Rabit
#230169
Torben Rasmussen skrev:Så er jeg endelig kommet på plads med stuealteret. Af hensyn til siddehøjden er TVet hængt relativt lavt på væggen, og ift mit forrige møbel, så er den nu kommet en-to cm tættere på soundbar'en. Det er muligt jeg lige hæver den et enkelt hul på beslaget ved lejlighed for at få lidt luft...

Styringen foregår stadig med Lintronic.
LivingRoom.jpg
ser mega fedt ud ;-) hvor stor er tvet?
#230171
65". Der er lige plads til et 75" (sådan en er 170 cm bred og væggen er 180 cm), men konen gav ikke lov... Nu får hun lov at vænne sig til de 65" (hvilket allerede er sket) og så prøver jeg at låne noget 75" til test sådan løbende :)
Af Scofield
#232577
Jeg er meget tilfreds med mit panasonic dx900.

Kommer fra et ax900. Kontrasten er rigtig god lige som på de gamle Kuro. Og rigtigt godt til at se sport og andet tv pga den gode lysstyrke. Så hvis du ikke kun ser film, dette tv måske det bedste du kan få pt. Som både kan give dig store oplevelser med vennerne til bold i en lys stue eller film. Mit tv forbrug er kun steget og alle folk som kommer siger wauv.
Vedhæftede filer
ok kontrast :) taget med fuji x100t
ok kontrast :) taget med fuji x100t
DSCF0329.jpg (875.14 KiB) Vist 21963 gange
Af sd2100
#233859
LG 47lb671, Philips bdp8000 + Heos 1 (og diverse blade).
Vedhæftede filer
lg_heos.jpg
lg_heos.jpg (62.6 KiB) Vist 21472 gange
Af Angel
#237917
[url]Et billede af min Pioneer KRP-600M som stadigvæk fungere rigtig godt. Det er taget fra min ungdomslejligheder, som jeg snart flytter fra, hvor der skal have gjort mere ud af møblering. Højttaler er Devialet Phantom Silver. Regner med at beholde Tv'et 2 år endnu og ser om LG kommer med deres magnet 1mm OLED fladskærm. Vil også gerne have større end 65", når jeg har haft 60" i 8 år.
Vedhæftede filer
Pioneer.jpg
Pioneer.jpg (541.76 KiB) Vist 8265 gange
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14