Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#237674
fatbass skrev:youtube ka jeg godt :-) tak. Men netflix der hvis jeg trykker på ekstra knappen så kommer de 4 forskellige farver og en ekstra knap i midten hvis jeg trykker på den så står der bare ikke tilgengænglig
Det er fordi det er mig der vrøvler, du skal trykke på 123 knappen og så rykke hen på info logoet :)
#237717
Du kan ikke regne med hvad du ser i butikken desværre, skærmene er indstillet helt af h... til, samtidig med at signalet ikke altid er optimalt, hvilket ikke ligefrem giver de bedste forudsætninger for at bedømme hvad man skal købe. Du bliver nød til at stole på samtlige test der har været af skærmen, som siger at den ingen problemer har med at håndtere bevægelse. Hvis du absolut vil se den i en butik, så tag i Hifiklubben, de indstiller deres skærme noget bedre, men igen uden at det er optimalt.
#237722
Pete01 var du i power og se på det? det var jeg nemlig også, og 3 forskellige prøvede at presse mig til LG, har så meget på fornemmelse at der har været noget bonus ordning i spil for de var virkelig kun på LG alle 3 og samsung var skod og det ene og det andet, men valgte så KS8005 selvom det hakkede i butikken, og der er INTET af det her hjemme, det er røv fedt tv
#237736
Fatbass,
Ja jeg var i Power. Synes også det var lidt mærkeligt som de lovpriste LG og hvor ringe KS8005 var justeret. Tænkte også på at de nok fik mere kommission.

Har dog set, bl.a her på siden i anmeldelsen af KS8005 at kan være lidt problemer med stutter. Og da jeg skal bruge det til fodbold via Yousee coax blev jeg lidt nervøs. Har du set sport på dit?
#237873
HJælp....
Efter at have læst en hel del anmeldelser på nettet af div fjernsyn, bla. denne af KS8005.
Besluttede jeg mig for at køre til Power i mandags og udnytte deres tilbud om 20% (iøvrigt ikke noget problem).
Men da jeg står i butikken og sammenligner billedet med lg55uh850 og sidste års Samsung model ju7005 ser det mildest talt rigtigt skidt ud.

Når Powers test video kører over skærmen er der meget slør i billedet.
Er der simpelt hen tale om et dårligt indstillet tv, eller er Samsungs tv blevet dårligere end sidste år?

Jeg blev så forvirret over dette meget ringe billede at jeg helt fravalgte at købe nyt tv.

Input er meget velkomne!
#237885
R74

Havde det selv lidt med lige samme tv da jeg stod i power. Men havde været i hifiklubben, hvor jeg tænker de ved hva de snakker om, og de talte kun varmt om dette ks8005. og de anmeldelser jeg har læst har også kun været gode. Power sælgeren sagde det var noget lort og jeg skulle tag et LG, efter høre en anden sælger sige det samme til en anden kunde, tænkt jeg f... det og tog 65ks8005 og har på intet tidspunkt fortrydt, yousee kanalerne ka lide lidt under micro stuttering, (eller hva det hedder) men youtube, alm blu ray står kniv skarpt og 4k er total vildt billede. Er helt pjattet med dette tv !
#237897
Havde egentlig besluttet mig for at købe UE65KS8005, så jeg kørte ind til HifiKlubben for at købe et, men da jeg så stod i butikken ville jeg da godt lige se kvaliteten på fjernsynet, ekspedienten åbnede Netflix og satte en serie på der var i 4K og HDR, og der blev jeg så skuffet, det virkede meget grynet og så var der vilde hak i nogle bevægelser, kunne næsten fryse i 1/2 sekund, de havde desværre ikke en UHD afspiller de kunne sætte til, men ved siden af stod et Sony XD93 og det så ikke bare lidt bedre ud men 20 gange bedre ud, det kan selvfølgelig være materialet der blev afspillet, men kan det passe at Netflix ikke er bedre ?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10