Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#237131
Takker. At slå SMART-LED(hvis det er local-dimming?) fra hjalp da en smule på det generelle billede, men synes stadig det er ekstremt. Desuden er det hele billedet der bliver påvirket og ikke bare omkring underteksterne.

Ser ud som om der er et hvidt slør/filter over hele billedet :o
#237138
Jeg havde et LG fra 2015 med IPS panel og kant belyst. Det lavede det samme nummer.

Nu får jeg mit ks8005 på torsdag. Håber virkelig at den kan udføre opgaven bedre. Måske ville et VA panel kantbelyst udføre det lidt bedre.

Har du evt et billede af det?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
#237648
Så fik jeg også købt et 65KS8005 og til lige under 14.400 kr. :D

Jeg har prøvet at kalibrere tv’et efter de indstillinger herinde og fra Hifiklubben. Jeg synes begge er meget mørke og nærmest lidt ”grumset”. Er det mig der skal vænne mig til det eller? Når jeg indstiller på feks. ”Standard” profilen synes jeg billedet er bedre.

Det er mest når jeg ser tv via kabel fra fællesantenne/Yousee, sætter jeg noget film i blu ray kvalitet på virker det okay og generelt oplevede jeg det som bedre, da det blev mørkt i rummet.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10