Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#235343
Dalla skrev:Jeg tenker å oppgradere fra 65HU8505 til en 65KS9505. Et av momentene er gjenskinn. Min TV i dag giver mycket genskin. Derfor jeg undrer på forskjellen mellom disse modellene, hvor stor effekt moth eye har osv?

Tusen takk for en fantastisk god test:)
Relativ lille effekt. Der var en del genskin i skærmen, men omvendt så kan der også sættes ret meget knald på lyset - langt mere end på den X85C jeg sammenligner med i testen.
#235344
Grandahl skrev:Tak for god læsning til middagsmaden, længe ventet test. Nu har du haft denne skærm og Sony D93 i åsyn.. Hvordan vil du vurdere dem ift. Hinanden.. I testene ser de for mig ret jævnbyrdige ud.. Vil det være prisen der vil være afgørende for dig ved et valg? Eller evt andre faktorer, man skal være opmærksomme på..

Min Bror overvejer denne og Sony'en.. Panasonic'en er udelukket, særlig grundet deres håbløse forældede interface ( hvis det da hedder sådan) men menu, EPG osv. Er et kæmpe irritationsmoment, irriterende at sidde med et tv fra 2016 og føle man har noget fra 80/90 erne mellem hænderne i stedet.
Ja, Firefox gør heller ikke ligefrem noget positivt for Panasonic desværre.
Det er dødt løb. Begge har fordele og ulemper. Jeg er allergisk overfor micro-stutter og var nok røget på Sony (samme betragtning gjorde jeg da jeg selv købte), men Tizen på Samsung-TVkører hurtigere end Android på Sonys TV. Dertil er der en bedre PIP og muligvis mindre clouding (med forbehold!). Omvendt, så er Sonys motionsystem bedre og selvom man kan få en Chromecast for 250 kr, så er det fedt at den følger med Android.

Din bror må ud og røre ved dem.
#235386
Pedersen.86 skrev:Hmm mærkeligt, fik også vide af sælgeren af den skulle være der, men den er ingen steder i appstore heller ikke når man søger... Alle de andre apps som Netflix, Hbo og tv2 play er der.
Tizen burde være ens på tværs af modellerne, men når man snakker med Samsung/apps-udbyderne så lyder det som om, at apps skal godkendes igen hvert år på modelniveau. Hvis det reelt er sådan det foregår, så kan jeg forestille mig, at man starter med topmodellerne og arbejder sig nedad.

Jeg vil tro, at app'en også skulle komme frem på model inden længe.
#235392
Rasmus Larsen skrev:
Lachris skrev:Har selv 2015 modellen, håber virkelig vi får en opdatering til det nye tizen!
(Tror dog ikke så meget på det mere, siden det ikke er kommet)
Jeg spurgte sidste gang Samsung i slutningen af juni (tror jeg) og dengang havde de stadig ingen status på Tizen-opdateringen til 2015 modellerne.
Tak for info :) Vi må vente med spændning.
#235393
I skriver at Samsung anbefaler et vægbeslag der bliver sat fast i alle fire huller (65”). Hvilket vægbeslag vil I anbefale, hvis det skal sidde så tæt på væggen som muligt?

Tror desværre ikke mit gamle Harald Nyborg beslag kan klare opgaven.
#235401
Gotlieb skrev:I skriver at Samsung anbefaler et vægbeslag der bliver sat fast i alle fire huller (65”). Hvilket vægbeslag vil I anbefale, hvis det skal sidde så tæt på væggen som muligt?
Vogels har generelt nogle lækre beslag, men der kan findes simplere og billigere beslag.
https://www.av-cables.dk/vogels-thin-va ... 32-65.html
https://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42- ... 37-70.html
#235414
Hej

Tack för en bra recension.
Har en UE55ES8005U som har micro-stuttering. Har även provat UE65JU7005T och nu senast UE65KS8005T alla har micro-stuttering vet du om samsung är medvetna om det här

Hälsningar
Tony
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10