Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af knudknud3
#231843
Mange tak for svaret. Jeg har lige googlet PLEX. Det bliver nok for omfattende for mig, da jeg ikke besidder al den hardware, der skal til, men når Netflix senere tillader , at man må lagre deres film og serier, så man kan tage underholdningen med på ferie, så er der sikkert mange Netflix brugere, der vil 'følge i dit fodspor'.
Af Dr. Krieger
#231847
Det er enormt distraherende at skulle finde et ”sweet spot” hele tiden, og det er altså på ingen måde ikke et problem med Oculus Rift.
Godt jeg købte vive ^^ det er klart det bedste og den mest fulde VR oplevelse man kan opleve imellem de to. (samt den billigste i sidste ende, hvis man medregner touch som ikke engang er ude endnu XD)
Så bliver man heller ikke kigget over skulderen hele tiden af facebook med deres spyware og lukkede software mentalitet XD

Vive imødekommer briller noget bedre end rift BTW ^^
Af bleze
#231858
Dr. Krieger skrev:samt den billigste i sidste ende, hvis man medregner touch som ikke engang er ude endnu XD
Ok, du kender simpelthen prisen på Touch nu? Kan du så ikke dele den med resten af verden? Jeg er spændt på hvad prisen bliver nemlig...
Brugeravatar
Af koenigs
#231878
Grandahl skrev:Hvad nu hvis man bruger briller, kan det fungere med dem.. eller kan man tage briller af og få en oplevelse alligevel?

er det muligt at prøve OR nogle steder i DK, synes 15000kr er noget af en investering uden at prøve banditten?
Du kan godt bruge dem med briller, hvis de ikke er kæmpestore. Hvis du ikke har mere end +/- 2 kan du sagtens bruge dem helt uden. Ellers er kontaktlinser nok den bedste løsning for dem der bruger briller p.t. HTC Vive har bedre plads til briller end Rift. Der er firmaer der er på vej med linser med styrke til både Rift og Vive, hvilket må være den optimale løsning.
Brugeravatar
Af koenigs
#231879
Dr. Krieger skrev:
Det er enormt distraherende at skulle finde et ”sweet spot” hele tiden, og det er altså på ingen måde ikke et problem med Oculus Rift.
Godt jeg købte vive ^^ det er klart det bedste og den mest fulde VR oplevelse man kan opleve imellem de to. (samt den billigste i sidste ende, hvis man medregner touch som ikke engang er ude endnu XD)
Så bliver man heller ikke kigget over skulderen hele tiden af facebook med deres spyware og lukkede software mentalitet XD

Vive imødekommer briller noget bedre end rift BTW ^^
Det er også min oplevelse.