Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pvincent
#229267
Hej :)
Jeg er ny her og håber at jeg stiller mit spørgsmål det rigtige sted. Jeg er absolut ikke noget It geni og håber på lidt overbærenhed :)
Jeg har købt en EIZO 2434 som jeg bruger til almindelig net surfing, lidt foto og Ps4. Jeg er meget tilfreds med den, men har et problem. Der er en sort ramme på ca. 4 millimeters bredde rundt inden i skærmen fuldstændig som beskrevet i anmeldelsen her på Flatpanels DK. Altså en slags ramme inden i rammen. Den ramme forsvinder heldigvis men først efter længere tids brug, til tider lang tids brug. Mit spørgsmål er så, hvordan får jeg den væk fra starten af så billedet fylder hele skærmen med det samme? Billeder af 2434 på Google viser også alle fuld skærm. Jeg har læst manualen igennem men har ikke fundet noget svar, eller måske misforstået noget. Jeg har også kikket rundt i forum men heller ikke fundet noget her – har muligvis overset det. Skærmen er sat til Full Screen ligeså mit grafikkort på computeren ( GTX 760 ). På ps4 er der jo ikke på samme måde muligheder for setting i grafikkortet.
Hvis nogen har et svar vil jeg blive meget glad, og hvis det er muligt så svar så enkelt som muligt, da jeg som sagt ikke er noget It geni.
De bedste hilsner!
pvincent