Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220447
Jeg har et lille problem på min TX55-CX700.

Det er som om billedet går i slowmotion i 1 sekund eller 2. Det er ikke en systematisk fejl, men viser sig periodisk.

I første omgang så jeg det kun på live TV via min YouSee boks. Det var meget tydeligt ved sport, men også på andre programmer. Det er ikke altid jeg oplever det.

Men så i går ville jeg se "A Bridge To Far" fra min Synology over mediacenter til TV og der var det meget udbredt.

Umiddelbart ligger jeg ikke mærke til det ved streaming igennem TV eller ChromeCast.

Nogen der har en ide om hvad problemet kunne være?
#234247
Jeg har et cx700 og kunne godt tænke mig at prøve 4k af (ikke netflix). Jeg vil dog ikke pt købe en 4k afspiller, da jeg forventer at smide de penge i den nye playstation i stedet.
SÅ jeg søger alternativer. - Kan man eks købe 4k film og ligge på en harddisk og så afspille via tv´et?

Jeg har i dag nogle rippede blu-ray´s, men tv´et kan ikke videre sende 5.1 signal, så jeg vil skulle forsøge mig med et stereo signal. (Så må min receiver fake surrounden).
#234251
I USA findes der visse download-løsninger til 4K-film, f.eks. M-Go. Det er dog ikke så udbredt og kræver, at man har en harddisk dedikeret til formålet, da harddisk bliver krypteret.

Men hvis det er for at prøve 4K af, så kan du hente diverse testklip her og så smide dem over på en USB-nøgle: http://demo-uhd3d.com/categorie.php?cat=demouhd
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8