Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisJJ
#225660
lunddal skrev:
ChrisJJ skrev:Ville bare sige at jeg har skrevet til DR vedr. manglende mulighed for at vælge tekster på deres ellers udmærkede ATV4 app.

Svaret er at det kommer i en opdatering som gerne skulle være klar om ca. en måned. :)

Fantastisk....
Hvilken manglende mulighed?
ØØhh!? Tror dine briller skal pudese dude. ;)

Tekster på deres programmer. Ikke på film med f.eks. engelse lyd men danske programmer.
Af lunddal
#225669
ChrisJJ skrev:
lunddal skrev:
ChrisJJ skrev:Ville bare sige at jeg har skrevet til DR vedr. manglende mulighed for at vælge tekster på deres ellers udmærkede ATV4 app.

Svaret er at det kommer i en opdatering som gerne skulle være klar om ca. en måned. :)

Fantastisk....
Hvilken manglende mulighed?
ØØhh!? Tror dine briller skal pudese dude. ;)

Tekster på deres programmer. Ikke på film med f.eks. engelse lyd men danske programmer.
Jeg ved ikke hvis briller der skal pudses, for vi havde tekster på Bedrag, da vi så det i søndags, og vi havde også tekster på Broen tilbage i November.

Er det Live-tv du mener?
Af ChrisJJ
#225687
[/quote]

Jeg ved ikke hvis briller der skal pudses, for vi havde tekster på Bedrag, da vi så det i søndags, og vi havde også tekster på Broen tilbage i November.

Er det Live-tv du mener?[/quote]

Beklager kommentaren med brillerne. Vi talte vist forbi hinanden :) Vil gerne kunne tilvælge tekster til et program, f.eks. tv-avisen hvor gør jeg det i DR appen på ATV4? Det kan jeg ikke og det er det som kommer i næste version. Tilvalg at undertekster. Intet andet.
Af lunddal
#225688
Jeg tilvælger som i andre ATV apps. Swiper ned og vælger Undertekster.

Der er ikke undertekster på TV-Avisen, men det er ikke app'ens skyld.
Af Balloonatic
#225875
Er der andre der oplever DR TV app'en crasher, når der skal afspilles live-TV? Jeg kan slet ikke bruge app'en længere... Har genstartet, slettet og installeret igen... Det er kanon.
Af jramskov
#225885
Det har vi ikke oplevet. Vi har oplevet at den dropper en stream mens vi ser det, men det løses ved at gå ud og så vælge den stream igen.
Af mbm
#227136
kan ikke lige læse om den kan afspille fra DLNA?
Jeg har en usb disk tilsluttet min router. Kan ATV afspille film fra denne, og i hvilke formater?
Eller skal der være en server installeret?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#227139
Den understøtter ikke DLNA, men hvis du har film lagret på en PC eller en netværksharddisk, så kan du bruge apps såsom Infuse eller VLC til at se dem over det trådløse WiFi i hjemmet. Infuse og VLC viser blot mapperne på harddisken og så kan du vælge, hvad du vil se.

Du kan finde mere om disse apps fra vores oversigt over Apple TV nyhederne her: http://www.flatpanels.dk/appletv.php
Af mbm
#227143
Rasmus Larsen skrev:Den understøtter ikke DLNA, men hvis du har film lagret på en PC eller en netværksharddisk, så kan du bruge apps såsom Infuse eller VLC til at se dem over det trådløse WiFi i hjemmet. Infuse og VLC viser blot mapperne på harddisken og så kan du vælge, hvis du vil se.

Du kan finde mere om disse apps fra vores oversigt over Apple TV nyhederne her: http://www.flatpanels.dk/appletv.php
ok så VLC kan afspille filerne... dvs ingen begrænsninge i filformater (codecs) mht det skal være apple-formater?

Det lyder superfedt.. at ATV nu er blevet et rigtig medie-center :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#227144
Vi bruger det til tider herhjemme og indtil videre har den spist nærmest alt uden at hoste. Jeg har også brugt Plex app'en, som har den funktion, at den kan transcode indhold, som er i et format, som ikke understøttes.

VLC siger selv, at målet er at få deres Apple TV app til at "play it all". Der er nogle ganske få formater (typisk mindre udbredte), som ikke virker pt, men de siger, at der arbejdes på det.

Og hvis ingen af de løsninger løser dine behov, så findes der også MrMC, som er bygget på Kodi (tidligere kaldt XBMC) :)
Af jramskov
#227145
MrMC har dog nogle begrænsninger indtil videre i hvert fald. Den kan bla. ikke afspille ISO filer.