Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
#221186
Det er noget skod at de bliver ved med at udskyde og det gør det endnu mere tvivlsomt om det er Sony´s 2015 modeller man kikker efter Black Friday uanset prisen - det og så den manglende understøttelse af deres twin-tuner som efter planen skulle blive opdateret før juleaften.

Igen kan man konstatere at 2015 modellerne er halvfærdige og hardwaremæssigt udfordret og nok aldrig kommer til at virke optimalt.
Brugeravatar
Af KimKaos
#221190
Torben Rasmussen skrev:Jeg har spurgt efter en kommentar hos Sony.
Det gjorde jeg også og fik kun en kvart svar - men nu ved jeg da at der kun er en CI+ port - resten fik jeg ikke svar på eller retter det ene svar mere jeg fik var så tåget at det er helt tydeligt at deres support heller ikke ved hvad der foregår - resten lod de som jeg ikke spurgte om.

Til gengæld kunne jeg så i dag på deres UK site læse at en del opdateringer nu igen er udskudt og deres twin-tuner problemer måske vil blive løst før jul - måske.

Vedr. kun en CI+ port så er det noget møg - dvs. har man kodede kanaler så får man problemer med at skulle optage fra en af dem hvis man på samme tid vil se noget på en anden kanal - så ryger den fidus og vil man have en ekstra CI+ så skal man købe en ekstern box

Sony er ikke mere på min ønskeliste og I bør fjerne den fra jeres anbefaling da deres X85 er mere end ufærdigt og deres support er nogle båtnakker
Senest rettet af KimKaos 13. okt 2015, 11:58, rettet i alt 1 gang.
#221191
Det er ikke Sonys support jeg skriver med, så vi kan håbe på et mere uddybende svar.

Jeg har specifikt henvist til, at X85 nok er tvivlsom på listen.
Brugeravatar
Af KimKaos
#221200
Så bliver det interessant og se om det er UK planen eller DK planen der holder - For UK planen skrev også indtil i går morges at det var den 13. okt - men det har de nu ændret.

I dag er det jo den 13. så .........
Af tla
#221208
Min kom op på 5.1.1 uden problemer, ikke det store at skrive hjem om, performance ligner stort set det samme, men nogle funktioner (som fx discover) virker hurtigere.

Udover det virker live channels appen med fx Pluto