Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220938
Jeg har bare været fristet til 65X9005C og læste jeres anmeldelse igennem igen og som med 85er, så siger min mavefornemmelse, at jeg skal holde mig væk, i giver jo heller ikke en anbefaling på køb af den. :p

Og min bekymring er meget på, at skærmen er underdimensioneret og om den bliver for træls at bruge nu og i fremtiden.

Jeg trækker mig nok fra at købe denne skærm, og må lede videre. :D
Brugeravatar
Af KimKaos
#220939
Det ser sgu mere og mere sort ud - øv - Android - Twin Tuner og 4K var ellers lige det jeg kikkede efter - men jeg orker ikke et halvfærdig tv med performance problemer og tilbøjelighed til at fryse - Så det bliver nok ikke et Sony i denne omgang
#220940
Jeg er nu stadig ret godt tilfreds med X85'eren (jeg har jo været ude og købe en), og jeg står stadig ved min anbefaling af skærmen. Men den er ikke en sprinter og den skal genstartes en gang i mellem. Det sidste forventer jeg helt klart bliver fikset.
#220943
KimKaos skrev:Det ser sgu mere og mere sort ud - øv - Android - Twin Tuner og 4K var ellers lige det jeg kikkede efter - men jeg orker ikke et halvfærdig tv med performance problemer og tilbøjelighed til at fryse - Så det bliver nok ikke et Sony i denne omgang
Nej, det ser generelt rigtig skidt ud med 2015 modeller, vil gerne købe, men der er for mange fejl og mangler på dem, især Sonys 2015 falder gevaldig igennem.
#220944
Torben Rasmussen skrev:Jeg er nu stadig ret godt tilfreds med X85'eren (jeg har jo været ude og købe en), og jeg står stadig ved min anbefaling af skærmen. Men den er ikke en sprinter og den skal genstartes en gang i mellem. Det sidste forventer jeg helt klart bliver fikset.
Mærker du ikke til at den er langsom og underdimensioneret og de issue der bliver nævnt, jeg bruger jo også Netflix og Viaplay ang. hakken.

Du har jo set skærmen "live" vi andre skal købe andres oplevelser, og hvorfor købte du en Sony skærm som i ikke selv sender en købsanbefaling på.?

Jeg kan jo selvfølgelig prøve at købe hvor der er returret. :D
Brugeravatar
Af KimKaos
#220945
Torben Rasmussen skrev:Jeg er nu stadig ret godt tilfreds med X85'eren (jeg har jo været ude og købe en), og jeg står stadig ved min anbefaling af skærmen. Men den er ikke en sprinter og den skal genstartes en gang i mellem. Det sidste forventer jeg helt klart bliver fikset.
Sony UK skrev at de forventer en update 13. okt. Så måske kunne du give os en tilbagemelding til den tid.

http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp ... ,-internet

Ellers må jeg vælge et andet mærke og så en boks med android så jeg også kan optage andre kanaler mens jeg ser tv
#220952
JanTheMan skrev:Mærker du ikke til at den er langsom og underdimensioneret og de issue der bliver nævnt, jeg bruger jo også Netflix og Viaplay ang. hakken.
Alle de issues jeg nævner i anmeldelsen er der stadig.
JanTheMan skrev:Du har jo set skærmen "live" vi andre skal købe andres oplevelser, og hvorfor købte du en Sony skærm som i ikke selv sender en købsanbefaling på.?
Nu er det jo X85 og ikke X90 jeg har købt. X85 er på vores liste. Men jeg købte skærmen af samme grund som altid: Billedet er godt. Så lever jeg med, at det pt. kan risikere at gå i stå.
Af Grung
#220957
Jeg er også godt tilfreds med mit X85.

Jeg har lært at manøvrere udenom de steder hvor jeg ved der er fejl, har faktisk ikke genstartet den de sidste 3 uger.

Tænder den på den grønne powerknap, så starter den på den sidste kanal den var på. Bruger så kanal +- de første 10 sekunder. Derefter kan jeg trykke på guide og den er klar.

Den helt klart største fordel for mig, har været indbygget kodi. Det har gjort jeg kan lave et meget simpelt og stilrent opsætning med skærm, soundbar og ikke andet, og samtidig have adgang til et streaming system jeg kender. Neflix bruger jeg også en del, og venter egentligt mest på opdateringen med 5.1 lyd ud.

Jeg kan nemt få tv'et til at gå i stå, jeg ved præcist hvad jeg skal gøre, men omvendt når man ved det, kan man også nemt undgå det. Jeg kan f.eks gå ind i Kodi, afslutte Kodi igen, og prøve at gå ind i den med det samme. Så hænger tv'et i et godt stykke tid inden den kommer ind.
Af MWH1964
#220963
Har lige købt en 55". Virkelig irriterende langsomt. Halvfærdigt produkt. Men billedet er flot, når kalibreret. Kører videre med det. Det koster at være pioner.
Af tla
#221173
Så er opdateringen på ny udskudt, denne gang til 28. oktober.

Måske vi snart er ved det punkt de overrasker os med et Marshmallow build til jul?
#221176
Grung skrev:Den helt klart største fordel for mig, har været indbygget kodi. Det har gjort jeg kan lave et meget simpelt og stilrent opsætning med skærm, soundbar og ikke andet, og samtidig have adgang til et streaming system jeg kender.
Jeg kan næsten regne ud, at du ikke streamer film i fuld HD ukompromieret tilstand i så fald? Jeg kan ikke få Kodi til at trække mine 1080p-film selv via kablet forbindelse i Kodi.