Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af haldcph
#219250
bromberg skrev:Tror i 930v nogensinde når ned i 10.000kr?
Det står lige nu til 9.999,- i POWER (i Glostrup). Har bestilt det her til aften.
Håber ikke det er alt for slemt mht. at vise sport,...for så dør jeg :)
Af haldcph
#219272
Torben Rasmussen skrev:Hvordan fik du lov at bestille den til den pris? Er det ikke et kø-tilbud?
Den første jeg snakkede med i forretningen sagde, at de var revet væk og derfor ikke havde flere stående i forretningen
HELDIGVIS valgte jeg at spørge en anden inden vi smuttede, og han kunne til min store glæde fortælle mig, at de havde flere på lager, men at jeg så først kunne få det (leveret gratis) på fredag,...men det kan jeg nu også godt leve med ;)
Af haldcph
#219274
Jeg ville prøve lykken. Kunne se at jeg fik nummer 19 (ud af de nuværende 20), som de havde på lager. Man kan jo være heldig :)

Men vær OBS på, at det (tilsyneladende) ikke er alle POWER-ansatte, der husker at tjekke hvad de rent faktisk har tilbage på lageret. Den første jeg spurgte gav mig som sagt et "auto-reply" om, at de allerede var væk allesammen.
Af Pmalm
#220226
Her til morgen prøvede jeg manuelt at søge efter opdatering.. Den stod længe og søgte for så at felje. Prøvede igen, her stod den også længe for så at lukke menuen ned. Kunne ikke se nogen tegn på at der var fundet noget, men menu systemet virkede nu øjeblikkeligt uden forsinkelse.. :) prøver igen i aften.. Håber det er denne hastighed man oplever fremover :)
Af Higate
#220233
Pmalm skrev:Her til morgen prøvede jeg manuelt at søge efter opdatering.. Den stod længe og søgte for så at felje. Prøvede igen, her stod den også længe for så at lukke menuen ned. Kunne ikke se nogen tegn på at der var fundet noget, men menu systemet virkede nu øjeblikkeligt uden forsinkelse.. :) prøver igen i aften.. Håber det er denne hastighed man oplever fremover :)
Du får en meget hurtigere WebOS når du får installeret den nye opdatering (WebOS 1.4) ;-) Du kan bejtene tv'et indenfor 2-3 sek og alle menuer starter/er responsive uden lag eller forsinkelse.

Dette er ihvertfald min oplevelse på 65UB950v modelen.
Af Pmalm
#220262
Nu er mit tv blevet opdateret til webos 1.4 :)
Det ser lidt andeledes ud. ny hurtig genveje i højre side.. tror jeg kommer til at elske dem.. det er meget hurtigere nu at f.eks. vælge imellem de forskellige billedindstillinger. Samt det hele køre lidt hurtigere :)
Af kruga
#223148
Sidder med et Panasonic VT20, og er træt af problemerne med bevægelse, overvejer at købe dette tv. Hvis der kommer en superpris på det i morgen.

Er der en der ved om problemerne med bevægelse er større eller mindre end på mit VT20?

Pfh. Tak
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7