Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#216240
Pixmania har TX-55CX700E til salg, for kun 9,499+fragt (299kr), det er mere end 3.000kr billigere, end på Pricerunner.
Modellen skulle være identisk, med CXC725 bare uden DVB-S2 tuner.
Den tuner, skal man vel aldrig bruge til noget, hvis man bare skal bruge tv'et til kabel tv/fællesantenne, og evt 4K stream fra nettet?

Er der nogen der har erfaringer med Pixmania, jeg har læst at de har en elendig kundeservice, ved defekt enhed, men har ingen personlige erfaringer med dem.
Der står at det er en "importeret" model, med "mulige" afvigelser fra eget marked.
Er det noget, man skal være bange for, eller er det muligt at vælge dansk sprog på alle europæiske Panasonic modeller?
#216241
LBC skrev:Pixmania har TX-55CX700E til salg, for kun 9,499+fragt (299kr), det er mere end 3.000kr billigere, end på Pricerunner.
Modellen skulle være identisk, med CXC725 bare uden DVB-S2 tuner.
Den tuner, skal man vel aldrig bruge til noget, hvis man bare skal bruge tv'et til kabel tv/fællesantenne, og evt 4K stream fra nettet?

Er der nogen der har erfaringer med Pixmania, jeg har læst at de har en elendig kundeservice, ved defekt enhed, men har ingen personlige erfaringer med dem.
Der står at det er en "importeret" model, med "mulige" afvigelser fra eget marked.
Er det noget, man skal være bange for, eller er det muligt at vælge dansk sprog på alle europæiske Panasonic modeller?
Hold endelig fingrene væk fra både leverandør og TV-model. Pixmania kan være ganske umulige at have med at gøre, og hvis du ikke kan se hvor TV´et afviger i forhold til en Nordisk model, så kan du få problemer - men også i en garantisag.

Man kan nemt købe ting for billigt.
#216243
Oki, så de er så slemme som rygtet, lyder det til. Jeg ville heller ikke overveje det, hvis det var en ukendt model, men CX700, sælges jo også i Danmark, men der koster den bare 12.999kr, så det er den voldsomme prisforskel, der gør at jeg overvejede, om det var værd at tage chancen med Pixmania :)
#216245
Ud over det kostede cxc725 10999 da den lige kom på lager hos elgiganten.. Fik min for 11999 i søndags, og idag er den til 13999, mon Ik det lige sætter prisen op for så kunne lave noget super weekend eller et godt tilbud hvor du spare et par tusind... Who knows :-)
#216249
Nogle skriver at CXC725 er 800hz motion, andre forhandlere skriver at det er 1000hz motion. Jeg tror ikke at det er så vigtigt, det store spring er vel fra CX680, til CX700 serien, da CX680 vist kun har 200hz motion, og en noget ringere farve/billedebehandling. Men jo, jeg har set at priserne lige steg en del på CXC725, så når jeg har set det til 10.999, kan jeg sagtens afvente, at prisen falder igen. Er du ellers tilfreds med tv'et, er det så godt, som du havde forventet? :)
#216256
På kassen hedder modellen cx720 series på side klistermærket hedder den cxc725, og på kassen står der 1000Hz :-) men ja 200Hz er der nok ingen som ligger mærke til.
Jeg er super tilfreds med skærmen, den har ikke skuffet 1 eneste gang(stadigvæk ikke fået set sport/ og SD matriale ser ikke super ud men sådan er det når man ser det på et større tv end hvad man er vant til, og kilde signalet er noget lort :D ),

Dog er jeg overvældet over alle de settings man kan justere, her mener jeg mest de der r- b- g- Gain/Cutoff/Hue/Saturation/Luminace, og så en undermenu til Cyan/Magenta/Yellow ;;)
da jeg ikke er nogen kalibrerings nørd desværre, :( men jeg prøver mig frem :-), det skal selvfølgeligt ikke afholde folk i at anskaffe sig det hvis de tænker på at købe :) og folk som kan finde ud af det vil nok ikke mangle settings at justere.

Mine 2 andre tv er Pioneer Kuro 42" 8.Gen og Sony 46" W905, og jeg føler ikke jeg er gået ned i billede kvalitet ved at købe dette tv.
#216265
Jaa jeg har os ladet dem være alligevel, og må stoler på Panasonic har sat default nogenlunde korrekt, prøvede en dags tid flatpanels settings, men som i selv skriver, så er der ikke 2 100% ens paneler så gik tilbage til true cinema default på de r b g :)
#216576
Tak for en flot og detaljeret anmeldelse.

Jeg har netop erhvervet mig dette lækre TV ("40"), og jeg sidder og kigger på jeres indstillinger til kalibreringen.

Jeg ved godt, at jeg skal holde mig fra at rode med RGB, men kan jeg godt bruge resten af jeres forslag under 'Avanceret', eller skal jeg blot holde mig til jeres 'Basis' indstillinger?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8