Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#215211
Anmeldelsen af LG's nye Ultra HD-tv, UF850V, er nu online. LG har forbedret webOS med en ny chip og indbygget bedre understøttelse af 4K-formater (HEVC og VP9).
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1430731326

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#215221
Tak for en god test af 65UF850V.
Tænker om vi er nået til punkt, hvor vi ikke skal forvente at producenterne ikke vil forbedre billede kvalitet fra LED skærmene yderligere. Men at det kun er design og funktioner der ændre sig fra år til år, ind til OLED kan tag fuld over.

Det lyder som om, at LG har kastet håndklædet i ringen - og siger det er godt nok, det vi sælger til hr og fru Jensen.
#215240
kskruger skrev:Tak for en god test af 65UF850V.
Tænker om vi er nået til punkt, hvor vi ikke skal forvente at producenterne ikke vil forbedre billede kvalitet fra LED skærmene yderligere. Men at det kun er design og funktioner der ændre sig fra år til år, ind til OLED kan tag fuld over.
Ja, der sker ikke så voldsomt meget i midtermodellerne for tiden.

Men vi ser jo flere af producenterne rykke på high-end, hvor de begynder at implementere bredere farverum og HDR i LCD-skærme. Jeg tror godt noget det kan nå at komme ud i de billigere LCD-modeller før OLED tager over. Med det tempo de lægger for dagen lige nu, kan der jo godt gå mange år :)
#215262
Som sædvanlig er testen letlæselig, selvom jeg var ved at falde i søvn nogle gange. Jeg fik dog med, at effekt niveauet ligger lige ved min smertegrænse, og når billed niveauet er godt nok for hr. og fru Jensen, er det også godt nok for mig.
Det glæder mig, at man stadig kan se tv på - nå ja på tv'et. Alt det andet fnidder siger mig ikke noget.
#216533
Hjarsen skrev:Kan vi få en kalibrering af 55” LG 55UF772V (2015 Ultra HD) ?? :)

Super TV, bare i tvivl om indstillingen.
Vi har ikke haft tv'et inde, men baseret på hvad jeg lige kan se, så minder det virkelig meget om UF850V rent teknisk. Jeg vil tro at du nærmest kan genbruge indstillingerne fra UF850V. Undlad blot RGB (rød, grøn, blå) indstillinger.