Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#213322
jacobsan skrev:Jeg kan ikke finde ud af at få HBO Nordic installeret. Jeg har forsøgt at finde en .apk til at uploade på mit G-drev, men kan ikke få det til at virke.
-
Hej Jacobsen

Du kan bruge nedenstående hjemmeside til at downloade apk'er fra alle apps, som du kan finde på Google Play. Du finder blot app'en på google play og kopierer linket til hjemmesiden.

http://apps.evozi.com/apk-downloader/

Jeg har selv installeret HBO Nordic på denne måde.
#213652
Hej Madbeaverdk,

Tak for tippet mht apk-download. Det er også den side jeg har brugt tidligere til at hente apk´er, men af en eller anden grund har jeg ikke kunnet få lov til at hente HBO Nordic tidligere. Men har lige forsøgt igen og nu lykkedes.

Jeg kan iøvrigt se at der er lavet et HBO Nordic plugin til KODI, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man skal installere det. Er der nogen der har erfaring med det?

Mvh. Jacob
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#213671
Vi hører en lille fugl synge om, at nogle af de danske tjenester lige nu er i gang med at udvikle officielle apps til Android TV. Om de bliver klar ved lanceringen af tv-skærmene her i april/maj, ved vi dog ikke endnu.
Af tla
#213675
Rasmus Larsen skrev:Vi hører en lille fugl synge om, at nogle af de danske tjenester lige nu er i gang med at udvikle officielle apps til Android TV. Om de bliver klar ved lanceringen af tv-skærmene her i april/maj, ved vi dog ikke endnu.
Mon ikke? Den største udfordring er bare lige at smide leanback intent ind og så lige lave interfacet responsivt til keyboard controls :D

Ville dog håbe at TV selskaberne går ind og kigger på at gøre deres diverse web-tv tjenester tilgængelige til Android TV, ville være spændende at se den integration mellem Android TV og rigtige TV-kanaler uden at skulle investere i sit eget IP-TV sjov.

4k er også på vej med Nvidia's Shield konsol, så det glæder mig jeg til at prøve når jeg får den :P
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#213677
tla skrev:Ville dog håbe at TV selskaberne går ind og kigger på at gøre deres diverse web-tv tjenester tilgængelige til Android TV, ville være spændende at se den integration mellem Android TV og rigtige TV-kanaler uden at skulle investere i sit eget IP-TV sjov.
Ja! Og lad os håbe de gør det snarest muligt :)

Helt specifikt har vi fået navngivet TV2 Play og Blockbuster. Det betyder naturligvis ikke, at de andre ikke også arbejder på det, men vi har bare ikke hørt noget konkret endnu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#214895
Jeg kan se, at den er med på den danske forside, men når jeg klikker på den får jeg "Google Store er endnu ikke tilgængelig her."

Så det anderledes ud i går? Vi har ikke hørt noget fra Google. Det kunne godt se ud som om, at de er ved at forberede noget.
Af tla
#214896
Rasmus Larsen skrev:Jeg kan se, at den er med på den danske forside, men når jeg klikker på den får jeg "Google Store er endnu ikke tilgængelig her."

Så det anderledes ud i går? Vi har ikke hørt noget fra Google. Det kunne godt se ud som om, at de er ved at forberede noget.
Siden opfører sig lidt underligt efter lanceringen, men ellers kom jeg ind og kunne bestille ved at gå til Nexus 6 og så finde Nexus Player i bunden af siden.

749kr for Nexus Player og jeg mener det var 389kr for controlleren

Ved ikke om det har været annonceret men de har opdateret deres country liste her
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#214899
Ah ja. Nu ser jeg det. Hvis jeg følger gennem samme vej via Nexus 6, som du beskriver så kommer jeg frem.

Det sjove er, at når man så kopierer linket og sætter det ind igen, så ryger man til siden med "Google Store er endnu ikke tilgængelig her."

Men det ser da ud til at fungere. Jeg kan komme helt frem til betaling! :)