Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#205993
Jeg lagde ikke mærke til det i praksis, men i slukket tilstand var det ret tydeligt.
Af pmalm2
#206003
Vi har også store vinduer til højre for vores tv. Her er der mange refleksioner som er ekstremt generende at kigge på. Men hvem kigger også på tv'et slukket.. Så snart det tændes kan disse refleksioner kun anes en smule og er ikke noget som genere. Det gode ved det buede panel er at man ikke skal rykke sig særlig langt ud til den anden side før de er helt væk.

Ang. hurtige bevægelser, så er jeg ret sikker på at jeg har valgt samme billedindstilling for både bluray og netflix.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#206004
Der kan jo også være en bug i Netflix app'en. Som nævnt, så testede jeg med en ekstern afspiller og ikke den indbyggede app.
Af pmalm2
#206081
det kan sagtens være. jeg har ikke testet med ekstern afspiller endnu. men det vil jeg prøve at få gjort.

Der er lige kommet en opdatering til tv'et, hvad denne skulle gøre ved jeg dog ikke.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#206616
55" modellen i 4K skulle ikke komme herhjemme. Der kommer en flad 55" fuld HD, men det er ikke EC930 i flad version, da den ikke har WebOS.
Af Toga
#206864
Dumt spørgsmål. Har forsøgt at tilslutte min Yousee box til dette tv - under "Enhedsforbinder" og det er tilsluttet med et HDMI tabel.

Den finder hverken Yousee - men finder så Samsung (som laver boxen) og så går den i gang med noget fjernebtjeningshalløj, hvor man kan styre boxen via maggic remote. Det virker ikke - den fanger intet.

Hvad gør jeg forkert?

/T
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#206881
Jeg testede ikke med Yousee-boksen i sin tid, men min oplevelse med styring af eksterne bokse var ikke god. Magic Remote havde alt for begrænset funktionalitet til at det virkede godt - der var ganske enkelt alt alt for få funktioner du reelt kunne styre.
Af Toga
#207016
Jeg må sige, at det er et fantastisk TV.

At se en Blue-Ray film er helt fantastisk. Billede er så dybt og kontrasten er helt sindssyg. Meget levende og roligt for øjet.

Jeres kalibrering gjorde en kæmpe forskel. Tak for det.

Må jeg spørger hvad (Under hvidbalance) "Mønster betyder"? Og skal den stå i ydre eller indre?

Tak!

/Thomas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207018
Er det ikke blot et sæt testbilleder skærmen kan køre? Jeg nåede kun lige kort at prøve, og som jeg lige husker det, så har det ikke noget med kalibreringen at gøre.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7