Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Non-Desperado
#205740
MickDK skrev:(vi er faktisk nogle der ikke ser fodbold osv)
Ja, I kaldes 'kvinder'. :D
Af MickDK
#205741
Non-Desperado skrev:
MickDK skrev:(vi er faktisk nogle der ikke ser fodbold osv)
Ja, I kaldes 'kvinder'. :D
Bah! Jeg er absolut et mandfolk :p - og mine 3 bedste venner (alle mænd) er bedøvende ligeglade med den moderne form for stammesport hvor man ganske som i fortiden har kampråb, maler sig i ansigtet og har "os vs dem" grupperinger :D
Senest rettet af MickDK 24. sep 2014, 10:28, rettet i alt 1 gang.
Af Chr R
#205748
Mon jeg er den eneste der sidder med ideen, at lade LG levere panelet og så lade B&O skrue det sammen O_O

LG er jo helt i forreste række med den tekniske udvikling, og det samme er B&O når det gælder en bruger lækker TV pakke.
#205753
Johnjohn skrev:Ja kan det ikke håndtere hurtige bevægelser, er det virkeligt en deal breaker, fatter ikke det kan få en topanbefaling, hvis det bliver uskarpt ved hurtige bevægelser
Jeg synes det grænser en smule til hysteri nu. Der er ingen skærme der har perfekt håndtering af bevægelse. B&O inklusive!
Af MickDK
#205754
@Chr R: Nok ikke den eneste, men personligt forstår jeg ikke fascinationen af B&O.

Selv ville jeg meget gerne slippe for skulle betale for andet end selve skærmen og controller (sådan som en projektor eller PC monitor fungerer).

Ved at bruge en PC som mediacenter/afspiller har du 100% styr over hvordan det hele fungerer, kan nemt udvide/skifte efter behov. Og kommer der en bedre/større skærm skifter du blot den ud - uden at skulle sætte dig ind i noget helt nyt.
Af pmalm2
#205841
Har nu haft dette tv siden lancering. Jeg er enig i at den bestemt ikke er for hurtige bevægelser ved tv og eks. netflix. Men oplever at det er meget bedre ved bluray afspilning.

IR samt burn in er der absolut intet af. Der bliver heller ikke taget hensyn til det. Tv'et kan sagtens stå på samme kanal i halve dage samt hele dage på Xbox. Dette var også tilfældet med mit gamle Pio 5090H, havde aldrig et eneste issue.

Jeg har prøvet de samme indstillinger som der står her i artiklen, her må jeg sige at billedet fik et gevaldigt løft op. Bare sort niveauet er helt fantastisk.

Tv'et har kørt lige over 200 timer.
Det er i øvrigt hængt op på væggen via et wirebeslag.
Af pmalm2
#205842
Selve LG Webos syntes jeg også fungere fremragende. Det skal bare lige have 20-30 sek. til at starte helt op før det kører super flydende og hurtigt. Jeg var meget skeptisk ang. magic remote, men her syntes jeg godt nok at LG har fået lavet noget som virker.
Skal siges at dette også er det første smart tv jeg har. Så kan ikke sammenligne med andre systemer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#205846
WebOS er helt klart et frisk pust, men lige nu er processoren i TVet bare ikke hurtig nok til at give en tilfredsstillende oplevelse.

Jeg er selv tilhænger af at bruge én remote til alt og dér virker MagicRemote jo ikke optimalt. Navigering i WebOS med den normale fjernbetjening var en lidt rodet oplevelse synes jeg. Det føles lidt som at bruge Windows udelukkende med et keyboard.
Af burgurne
#205848
pmalm2 skrev:Har nu haft dette tv siden lancering. Jeg er enig i at den bestemt ikke er for hurtige bevægelser ved tv og eks. netflix. Men oplever at det er meget bedre ved bluray afspilning.

.
Kan det skyldes, at Bluray viser 1080p (naitive opløsning), mens TV og Netflix skal opskaleres?
Af ramlas
#205851
pmalm2 skrev:Har nu haft dette tv siden lancering. Jeg er enig i at den bestemt ikke er for hurtige bevægelser ved tv og eks. netflix. Men oplever at det er meget bedre ved bluray afspilning.

IR samt burn in er der absolut intet af. Der bliver heller ikke taget hensyn til det. Tv'et kan sagtens stå på samme kanal i halve dage samt hele dage på Xbox. Dette var også tilfældet med mit gamle Pio 5090H, havde aldrig et eneste issue.

Jeg har prøvet de samme indstillinger som der står her i artiklen, her må jeg sige at billedet fik et gevaldigt løft op. Bare sort niveauet er helt fantastisk.

Tv'et har kørt lige over 200 timer.
Det er i øvrigt hængt op på væggen via et wirebeslag.

Lyder fedt med det ophæng, kan du ikke poste et billede her :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#205859
burgurne skrev:
pmalm2 skrev:Har nu haft dette tv siden lancering. Jeg er enig i at den bestemt ikke er for hurtige bevægelser ved tv og eks. netflix. Men oplever at det er meget bedre ved bluray afspilning.

.
Kan det skyldes, at Bluray viser 1080p (naitive opløsning), mens TV og Netflix skal opskaleres?
Netflix kører 1080p
Af burgurne
#205862
OK, det vidste jeg ikke. Troede det kørte 720p som HDTV (eller 1080i som de dårligere HDTV-kanaler gør).
Hvad kan forklaringen så være på den dårligere hastighed mellem bluray og netflix på dette TV?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#205869
Pas. Jeg kørte ikke Netflix fra App'en, men gennem en ekstern afspiller, så det blev ikke testet. Husker du at indstille billedet igen når du ser Netflix?
Af lennon
#205966
Så dumpede den gamle model - buet - ind i stuen hos en bekendt . Havde kun meget sporadisk tid til at vurdere det , lørdag eftermiddag . Men en ting skar i øjnene . Og det var den "ujævne" krumning af panelet, som også nævnes i testen . TV'et hænger i en stue med kæmpe vinduespartier, hvor genspejling under alle omstændigheder er belastende. Og her kunne man tydeligt se at de såkaldt spejlede "lige linier" ligesom knækkede/vulkede - hvilket virkede meget forstyrrende . Senere på dagen var jeg i Computer City hvor der stod et buet 4k TV i udstilling . Den fornemmede jeg slet ikke samme dramatiske effekt på . ER det et problem ? - eller forvinder/aftager det under mere optimale lysforhold ? ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7