Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#191297
Er det Samsung eller yousee som har et problem her? Samsung er nok lidt sværere at danse med, hvis man skal komme frem til en ordentlig løsning. Men Yousee brude kunne lave en brugbar løsning. Den med sletning af kanaler, er en temmelig kedelig løsning :)
#191314
SLL skrev:Er det Samsung eller yousee som har et problem her? Samsung er nok lidt sværere at danse med, hvis man skal komme frem til en ordentlig løsning. Men Yousee brude kunne lave en brugbar løsning. Den med sletning af kanaler, er en temmelig kedelig løsning :)

Yousee siger det ikke er deres problem, men hvis du ikke anvender betalingskanalerne, er det jo ligegyldigt :-)
#191319
Samsung40d6505 skrev:
SLL skrev:Er det Samsung eller yousee som har et problem her? Samsung er nok lidt sværere at danse med, hvis man skal komme frem til en ordentlig løsning. Men Yousee brude kunne lave en brugbar løsning. Den med sletning af kanaler, er en temmelig kedelig løsning :)

Yousee siger det ikke er deres problem, men hvis du ikke anvender betalingskanalerne, er det jo ligegyldigt :-)
Altså pt. har jeg ikke det helt store problem med det, ud over, at jeg mangler det lille billede i venstre hjørne i guiden. Jeg har det bare sådan, at det er en funktion el. feature, som ikke virker. Og hvis jeg nu havde en af de nye digital DVB-C recordere, og brugte guiden til programmering, så havde jeg nok brokket mig noget mere :) Pt. programmere jeg min gamle Sony recordere via show view.
#191325
Samsung40d6505 skrev:Det jeg mente, var at hvis man ikke brugte betalingskanalerne, kan man blot slette dem, og så virker EPG minibilledet fortræffeligt
100% Enig :)

I weekenden her, har vi dog fået lov til, at prøve C more kanalerne af gratis fra Yousee. Og nogle stykker af dem gør, at det lille guide billede mangler.

Men normalt sletter jeg også alle tv kanaler efter kanal 100, eller deromkring. Så virker guide billedet. Vi har ingen ekstra betalingskanaler i huset, ud over det som findes i fuld pakken.
#196843
Jeg har fuld pakken fra Yousee, og sletter bare alle tv kanaler efter kanal 97-98. Så virker EPG billedet. Vi har kun fuld pakken her i huset.
#196862
Hvis man har YouSee, er det alle kanalerne på 143Mhz frekvens båndet der skal slettes, for at få det lille EPG billede til at virke efter hensigten :) De kanaler man sletter er udelukkende kodede kanaler, som alligevel kun kan ses, hvis man har dem som ekstra tilkøb til TV pakken !
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#196872
Så vidt jeg husker er trailer-kanalen også med i dem du skal slette (den ligger i 143 MHz båndet) og den er ikke en betalingskanal. Om man så ser den er noget andet ;)
#196894
YouSee Trailerkanalen ligger på 442Mhz - ialtfald her i Holstebro området :)
Om det gør sig gældende i alle områder skal jeg ikke kunne sige, men der er vist forskel - men hvis man holder sig til at slette alle kanaler i 143Mhz båndet, skulle EPG billedet virke uanset område :)
#199010
Hej.

Jeg har yousee fuldpakken, og har indtil videre slettet tv kanalerne over 97.

Nu har jeg fået fremtryllet det lille vindue, men det skifter ikke / følger ikke med når jeg bladre i kanalerne dvs det virker kun på den kanal guiden bliver opstartet ud fra???
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8