Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CasperJensen
#187902
Dette er bestemt ikke for at stjæle opmærksomheden fra ST60. Nærmere modsat.

Jeg er i den situation at et køb af dette fjernsyn står mig meget nært. Jeg er dog lidt ked af at man ikke kan optage direkte til USB som f.eks. man kan på TX-P50ST60Y (eller hvad?)

Hvis i stod i en situation og skulle købe et fjernsyn til max. 8.000 kr - et par hundrede mere går nok. Hvilket et ville i så tage?

Det skal være 3D og 46" eller der over.

btw. Kan man ikke bare købe en optager til ST60?

Undskylder på forhånd min uvidenhed, da jeg er helt ny i branchen.
Af THM
#187903
CasperJensen skrev:Dette er bestemt ikke for at stjæle opmærksomheden fra ST60. Nærmere modsat.

Jeg er i den situation at et køb af dette fjernsyn står mig meget nært. Jeg er dog lidt ked af at man ikke kan optage direkte til USB som f.eks. man kan på TX-P50ST60Y (eller hvad?)

Hvis i stod i en situation og skulle købe et fjernsyn til max. 8.000 kr - et par hundrede mere går nok. Hvilket et ville i så tage?

Det skal være 3D og 46" eller der over.

btw. Kan man ikke bare købe en optager til ST60?

Undskylder på forhånd min uvidenhed, da jeg er helt ny i branchen.
Det er mere end alm. Svært at finde konkurenter til st60 til den pris.
Hvis optage funktion er nødvendigt skal du over i en anden model, eller købe en seperat optage boks
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#188390
Runge skrev:Ja det slog mig også lige da jeg havde postet :-)

But still... Billedet virker 50hz agtigt, og jeg kan ikke se nogle steder at det er F.eks 100-200 eller 600 hz..

Med mindre 2500 hz focused field drive er svaret
Du kan godt slå ISF til, hvis du vil have de mere flydende, kunstige billeder. Hvis det ikke er slået til, så viser ST60 bare film og video som det er skabt. Der er jo ikke nogen film eller tv-produktioner, som produceres i noget der er tilnærmelsesvis 100 Hz :)
Af Mysen
#188406
Rasmus Larsen skrev: Du kan godt slå ISF til, hvis du vil have de mere flydende, kunstige billeder.
Jeg kan godt forstå, hvorfor så mange er forvirrede over de mange tekniske betegnelser og forkortelser, når selv "chefen" af og til kommer til at fjumre dem sammen. :D

Rasmus mener selvfølgelig IFC og ikke ISF ;)
Brugeravatar
Af edinger
#188412
Mysen skrev:
Rasmus Larsen skrev: Du kan godt slå ISF til, hvis du vil have de mere flydende, kunstige billeder.
Jeg kan godt forstå, hvorfor så mange er forvirrede over de mange tekniske betegnelser og forkortelser, når selv "chefen" af og til kommer til at fjumre dem sammen. :D

Rasmus mener selvfølgelig IFC og ikke ISF ;)
Det' sjaw :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#188424
Mysen skrev:
Rasmus Larsen skrev: Du kan godt slå ISF til, hvis du vil have de mere flydende, kunstige billeder.
Jeg kan godt forstå, hvorfor så mange er forvirrede over de mange tekniske betegnelser og forkortelser, når selv "chefen" af og til kommer til at fjumre dem sammen. :D

Rasmus mener selvfølgelig IFC og ikke ISF ;)
Hehe, ja jeg mener selvfølgelig IFC. :D
#191016
Har netop købt P42ST60Y for mine forældre.

Vedr. billed-indstillinger uden kalibrering - er følgende så de bedste - eller har nogen fundet ud af andet? Hører gerne fif til alle de indstillingsmuligheder der er - også de som evt. ikke vedrører billede.

Billedprofil: True Cinema
Kontrast 60
Lysstyrke 0
Farve: 50
Skarphed: 0
Farvetemperatur: Varm
Levende farver: Fra
Lyssensor Til/Fra
Støjreduktion Fra
Mpeg-støjreduktion Fra
Intelligent Frame Creation (IFC) Fra
Panel luminance Lav
Adaptive gamma control 0
Black expander 0
Gamma 2.2
16:9 Overscan Fra
R-Gain -2
G-Gain -3
B-Gain +3
R-Cutoff 0
G-Cutoff -1
B-Cutoff +1
#191641
staalorm skrev:Ville dette være godt som PC gaming monitor? eller er buzzing lyder fra TV'et for kraftig?
spiller mest MMO.
Input lag er lidt højere end hvad de fleste seriøse gamere mener er godt nok, og en del højere end på gamer PC-skærme. Buzzing svinger som altid meget, men det kan sagtens være, at det vil være for meget i MMO-spil, som jo ikke altid har vild og voldsomt lydniveau, men også mere stille og afslappende.
#191793
Jeg bruger ekstern lyd via ST60'ets optiske udgang (Denon Ceol Piccolo i øvrigt). Det virker generelt fint.

Men det virker ikke i TV'ets Netflix-app. Er der nogen derude som bruger ekstern lyd via optisk, som kan verificere at der ikke er lyd når man bruger Netflix?

Jeg er så heldig at have en WD Tv Live-boks tilsluttet, som også har Netflix indbygget, og her er der heldigvis lyd :)
#191819
THM skrev:har du aldrig haft problemer med din WD Tv Live? jeg mangler nemlig indimellem lyden på min :((
Nej, jeg har aldrig problemer med lyden, som er lyden gennem HDMI-tilslutningen mellem WD TV og ST60. WD TV Live-boksen har jo sin egen optiske udgang, men den har jeg aldrig prøvet at bruge.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7