Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af keldp
#140117
MigSelv skrev:
keldp skrev:
MigSelv skrev: VT30 har bedre sortniveau, har ingen målinger, men det ses med det blotte øje.
Det lyder bare bedre og bedre. Det er bare træls
at de ikke snart kommer til Danmark altså 50" y modellen.den skulle hvis komme omkring den 18 juni.
men den er jo blevet udsat et par gange.
50" er da på lager hos Panasonic Center, Søborg Torv.
Så har jeg handlet tv bliver leveret i aften. Super.
Tak for hjælpen herinde.
Af purtsak
#140118
Det var et der var returneret og uden briller men det er så godt som nyt :)
Af keldp
#140119
purtsak skrev:Det var et der var returneret og uden briller men det er så godt som nyt :)
Ok så passer prisen også meget bedre O_O
Brugeravatar
Af Inside
#140131
Komplett for også masser 50 VT30Y på lager nu her d. 10 :)
#140807
Har haft et 55'' VT30 i små to uger nu, og er generelt rigtig glad. Opgraderede fra et knao fire år gammelt Panny 50PX70, og det er et kolossalt løft!

Billedet er superflot, og THX-profilen er decideret genial. Både film, spil og tv ser fremragende ud.

Jeg har ikke haft nogensomhelst problemer med retention, men har alligevel kørt lidt break-in DVD, bare for en sikkerheds skyld.

Jeg oplever især sortniveau som meget fornemt, og medvirkende til den gode billedkvalitet. Hvis der er næsten helt mørkt i stuen og sort skærm på tv'et kan man lige akkurat ane at det ikke er HELT sort, men det er dælme ikke lige som detgamle tv, der nærmest var gråt...

Jeg har et par små kritikpunkter, som evt. købere lige skal være opmærksomme på:

Jeg kan stadig i visse scener se tendens til lilla og grønne plamager (stormen i Master and Commander er OND!), men det er meget mindre tydeligt end på tidligere plasmaskærme.

Og så synes jeg blæseren kan høres i helt stille scener - men som én sagde tidligere: når kabinettet er så tyndt og skærmen kræver en del strøm, så skal det næsten gå galt. Heldigvis er det ikke noget man rigtig bliver forstyrret af, medmindre man slår lyden fra og lytter efter det...

Det er naturligvis grundlæggende tosset at give over 20.000 for en skærm, men når det så er sagt, så er det et rigtig godt køb :-)
Af hesselballe
#140811
radiomand skrev:1+2+3 sending af TX-P50VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1+2 sending af TX-P42VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark, 3 sending ca. 17/6-2011.

1 sending af TX-P55VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1 sending af TX-P65VT30Y kommer ud ca. 15/6-11 fra Panasonic Danmark.(1+2+3 sending er med begrænset antal)
radiomand@ Ved du hvornår de næste TX-P42VT30Y kommer til DK? Jeg er ved at blive utålmodig efter et nyt tv! Det virker som om leveringerne ikke kan følge med efterspørgelsen? Kommer der færre 42" til DK end af de øvrige modeller - jeg synes ikke at jeg kan se samme prisfald på 42" som på de øvrige modeller?
Brugeravatar
Af MigSelv
#140825
hesselballe skrev:
radiomand skrev:1+2+3 sending af TX-P50VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1+2 sending af TX-P42VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark, 3 sending ca. 17/6-2011.

1 sending af TX-P55VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1 sending af TX-P65VT30Y kommer ud ca. 15/6-11 fra Panasonic Danmark.(1+2+3 sending er med begrænset antal)
radiomand@ Ved du hvornår de næste TX-P42VT30Y kommer til DK? Jeg er ved at blive utålmodig efter et nyt tv! Det virker som om leveringerne ikke kan følge med efterspørgelsen? Kommer der færre 42" til DK end af de øvrige modeller - jeg synes ikke at jeg kan se samme prisfald på 42" som på de øvrige modeller?
Det koster kun et opkald, de har måske stadigvæk et lager.
http://www.sommer-as.dk/radiotv/product ... roduct=410
Brugeravatar
Af MigSelv
#140989
Lidt update.
Mit tv har kørt i 35 timer, og jeg kan ikke finde noget, at sætte en finger på.
Retention er ikke eksisterende, tog chancen, og så film med et Canal Film HD logo i 2,5 timer. Der er absolut intet retention at spore, den indbyggede pixelorbiter kan sit kram.
Af hesselballe
#141024
MigSelv skrev:Lidt update.
Mit tv har kørt i 35 timer, og jeg kan ikke finde noget, at sætte en finger på.
Retention er ikke eksisterende, tog chancen, og så film med et Canal Film HD logo i 2,5 timer. Der er absolut intet retention at spore, den indbyggede pixelorbiter kan sit kram.
Det lyder godt. Tillykke med tvet.
Jeg har ikke fået mit endnu - så jeg har brugt ventetiden på at kikke lidt i brugsanvisningen og er faldet over, at der medfølger RF-adapter? Er det ikke bare normalt antennestik (standard coax) på tvet?
Af Van
#141030
Jo der er alm. coax antenne indgang på TV. Men der er ikke ret meget plads, så har du et antennekabel med f.eks. et større metalstik er det ikke sikkert det kan være der, da flere andre indgange sidder meget tæt ved. Med adaptoren får du mulighed for at få stikket lidt væk fra de andre, hvis du forstår ved jeg mener :)
Brugeravatar
Af MigSelv
#141051
hesselballe skrev:
MigSelv skrev:Lidt update.
Mit tv har kørt i 35 timer, og jeg kan ikke finde noget, at sætte en finger på.
Retention er ikke eksisterende, tog chancen, og så film med et Canal Film HD logo i 2,5 timer. Der er absolut intet retention at spore, den indbyggede pixelorbiter kan sit kram.
Det lyder godt. Tillykke med tvet.
Jeg har ikke fået mit endnu - så jeg har brugt ventetiden på at kikke lidt i brugsanvisningen og er faldet over, at der medfølger RF-adapter? Er det ikke bare normalt antennestik (standard coax) på tvet?
Med en flad skærm og stik der ikke må fylde noget, vil der i visse situationer kunne opstå problemer.
Dette tages der højde for, med adaptorer til alle inputs ( optisk, scart, component, dvb-s, dvb-t, hovedtelefon ). HDMI stik er dog undtaget denne adaptortilpasning.
Af Junkwavepete
#143606
Remote der oser af kvalitet? det er da vidst ikke helt korrekt :P
Af Nero
#151667
Er du stadig like fornøyd med tven? hvor lenge har du kjørt den nå? ingen tegn til retention eller noe annet som er mindre bra?

Jeg spør fordi jeg har fått et tilbud fra Hifi Klubben hvor de sier at de kan bestille et VT30 55" til meg og pakke det ut å sette det opp i butikken for å høre at det ikke er noe støy og at alt ellers er i orden:) Hilsen Nero
Af Nero
#151773
Noen andre som har erfaringer etter en god tids bruk med VT30?? Er alt bare fryd og gammen? :)