Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kolvig
#140060
Glemte lige et spørgsmål...

Jeg er klar over at der findes nordiske modeller og i VT30's tilfælde skal den hedde Y til sidst, for at den er nordisk og E betyder vist europæisk model.

Men hvad sker der ved at vælge en VT30 E model?.....

Ved Samsung får man jo kun Premium garatien, hvis det er en nordisk model.
Brugeravatar
Af MigSelv
#140062
Kolvig skrev:Glemte lige et spørgsmål...

Jeg er klar over at der findes nordiske modeller og i VT30's tilfælde skal den hedde Y til sidst, for at den er nordisk og E betyder vist europæisk model.

Men hvad sker der ved at vælge en VT30 E model?.....

Ved Samsung får man jo kun Premium garatien, hvis det er en nordisk model.
Jeg har på intet tidspunkt hørt buzz ( afstand til tv ca. 3,5 m, står på tv bord ). Blæserne høres ved total stilhed i stuen, det er ikke et problem. Min Canal Digital HDD boks larmer væsentligt mere ( HDD støj ).
Bagside af tv ( 20 cm. afstand ), kan der anes en svag elektrisk gnistren ). Men hvem h.... står bag tv :-)
Alle mine billedforbedringskredsløb er inaktive, dette medfører ikke problemer ved hurtige bevægelser/panoreringer. BD med 24 hz kører helt gnidningsløst ( gjorde VT20 også ).
Hvor meget man skal lægge i Y og E modeller, ved jeg ikke. Et er dog sikkert, Y modellen garanterer fuld kompabilitet til de standarder der kendes i dag, på det nordiske marked. Jeg siger ikke dermed, at en E model ikke kan.
Garantien er måske bedre ved en Y model, nok nemmere at tale med Panasonic Nordic. En E model skal måske returneres til oprindelsesland.
Af bantam
#140070
purtsak skrev:jeg synes jeg kan se på elgiganten at 50" har Scanningsfrekvens (Hz 100 hvor 55-60" har 200hz er der nogen der ved om det er rigtig jeg synes ikke jeg kan se det på panasonic hjemme side
IFC på Panasonics 2011-modeller, testet på 46G30 og 55VT30 (antager ikke, at der er nogen forskel på størrelserne - men man kan jo blive snydt...):

IFC = FRA (ingen interpolation/oversampling):
50[Hz]-materiale afspilles ved 100[Hz]
24[Hz]-materiale afspilles ved 96[Hz]

IFC = MIDDEL (nogen interpolation/oversampling):
50[Hz]-materiale afspilles ved 100[Hz]
24[Hz]-materiale afspilles ved 96[Hz]

IFC = MAKSIMUM (kraftig interpolation/oversampling):
50[Hz]-materiale afspilles ved 60[Hz]
24[Hz]-materiale afspilles ved 60[Hz]

Har desværre ikke testet 60[Hz]-materiale endnu - men det skal jeg gerne gøre ved lejlighed - altså når vi alligevel skal måle ældning igen på VT30. Jeg antager ikke, at der afspilles ved andet en 60[Hz], selvom 120[Hz] burde kunne lade sig gøre på 3D-modellerne.
Af tommyaa
#140076
hvordan oplever i sort niveauet i forhold til vt20 og evt. kuro?? mit indtryk som jeg ser vt30 er at vt30 er Væsentligt mere sort end vt20
Af basse32
#140079
Jeg har GT30E og det kører 100% ok, dog syntes jeg tv3 ofte er den kanal med det ringeste billede(ringe er så meget sagt nu man er gået fra et 37PX80). Er det fantasi eller kabler eller noget helt tredie? Kan ellers kun synge med på VT30 lovprisningerne, denne gang er der virkeligt noget at hente på alt ved tv'et. Design billede og stik position, tykkelse og bare alt. Men må så sige jeg har aldrig givet så meget for et tv, og nej blæser summen er heller intet problem her(ser selvfølgelig heller ikke tv bagfra) :D .
Af keldp
#140083
purtsak skrev:så nu vil jeg nyde mit 50vt30y til 14000kr dejlig dag idag hehe
Du er jo fuld af løgn HEHE :s
Brugeravatar
Af MigSelv
#140087
tommyaa skrev:hvordan oplever i sort niveauet i forhold til vt20 og evt. kuro?? mit indtryk som jeg ser vt30 er at vt30 er Væsentligt mere sort end vt20
VT30 har bedre sortniveau, har ingen målinger, men det ses med det blotte øje.
Af keldp
#140097
MigSelv skrev:
tommyaa skrev:hvordan oplever i sort niveauet i forhold til vt20 og evt. kuro?? mit indtryk som jeg ser vt30 er at vt30 er Væsentligt mere sort end vt20
VT30 har bedre sortniveau, har ingen målinger, men det ses med det blotte øje.
Det lyder bare bedre og bedre. Det er bare træls
at de ikke snart kommer til Danmark altså 50" y modellen.den skulle hvis komme omkring den 18 juni.
men den er jo blevet udsat et par gange.
Af tommyaa
#140099
keldp skrev:
MigSelv skrev:
tommyaa skrev:hvordan oplever i sort niveauet i forhold til vt20 og evt. kuro?? mit indtryk som jeg ser vt30 er at vt30 er Væsentligt mere sort end vt20
VT30 har bedre sortniveau, har ingen målinger, men det ses med det blotte øje.
Det lyder bare bedre og bedre. Det er bare træls
at de ikke snart kommer til Danmark altså 50" y modellen.den skulle hvis komme omkring den 18 juni.
men den er jo blevet udsat et par gange.
den r da kommet, jeg venter selv på 65" modellen som er den eneste som ikke er kommet, ihvertfald hos sommer-as hvor jeg har handlet...
Brugeravatar
Af radiomand
#140102
1+2+3 sending af TX-P50VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1+2 sending af TX-P42VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark, 3 sending ca. 17/6-2011.

1 sending af TX-P55VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1 sending af TX-P65VT30Y kommer ud ca. 15/6-11 fra Panasonic Danmark.(1+2+3 sending er med begrænset antal)
Af Slot
#140104
keldp skrev:
MigSelv skrev:
tommyaa skrev:hvordan oplever i sort niveauet i forhold til vt20 og evt. kuro?? mit indtryk som jeg ser vt30 er at vt30 er Væsentligt mere sort end vt20
VT30 har bedre sortniveau, har ingen målinger, men det ses med det blotte øje.
Det lyder bare bedre og bedre. Det er bare træls
at de ikke snart kommer til Danmark altså 50" y modellen.den skulle hvis komme omkring den 18 juni.
men den er jo blevet udsat et par gange.
Både 50 og 55 tommer i y modellen fås mange steder herhjemme nu.
Af keldp
#140106
radiomand skrev:1+2+3 sending af TX-P50VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1+2 sending af TX-P42VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark, 3 sending ca. 17/6-2011.

1 sending af TX-P55VT30Y er sendt ud fra Panasonic Danmark.

1 sending af TX-P65VT30Y kommer ud ca. 15/6-11 fra Panasonic Danmark.(1+2+3 sending er med begrænset antal)
Ja så er jeg blevet forkert informeret, jeg bestilte
ellers mit i starten af april
Brugeravatar
Af MigSelv
#140111
keldp skrev:
MigSelv skrev:
tommyaa skrev:hvordan oplever i sort niveauet i forhold til vt20 og evt. kuro?? mit indtryk som jeg ser vt30 er at vt30 er Væsentligt mere sort end vt20
VT30 har bedre sortniveau, har ingen målinger, men det ses med det blotte øje.
Det lyder bare bedre og bedre. Det er bare træls
at de ikke snart kommer til Danmark altså 50" y modellen.den skulle hvis komme omkring den 18 juni.
men den er jo blevet udsat et par gange.
50" er da på lager hos Panasonic Center, Søborg Torv.
Af purtsak
#140115
keldp hvad er løgn