Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sir Spamalot
#106137
Plasmanewbie skrev:Kris77: Dejligt at høre, du har haft en lige så god oplevelse med PK760 modellen som jeg selv :)

Har dog købt den parallelimporterede version fra NemoIT, men har også kun ros at sige omkring det tv.
+1

Har også købt ved NemoIT og har for 7K fået en '50 som er uden sidestykke i det prisleje. Ingen problemer, ingen eller minimal retention, mpeg4 tuneren virker upåklageligt og ikke mindst er billedkvaliteten rigtig god.

Undskylder salgstalen, men jeg er oprigtig imponeret. Stod og vaklede mellem denne/950 eller G20. På pris/kvalitet vinder LG'en stort IMO. Hvis vi oveni taler pris/kvalitet/design vinder den overlegent. ;)
Af Plasmanewbie
#106140
Jeg er helt enig Spamalot :)

Dejligt at høre, jeg ikke er den eneste, der har haft en god oplevelse med NemoIT og tilsyneladende har fået et TV helt uden nogen af de mangler, som man hører en del plasmaejere klage over for tiden (retention, burn-in problemer, plasmabuzz mv.)

Er også meget imponeret over, hvad man får for pengene i dette TV. Tvivler på, man finder noget tilsvarende lige pt., såfremt design indgår som en afgørende parameter for ens valg af TV.
Af mjkc
#106197
Jeg vil - igen - melde mig i koret over positive erfaringer med LG plasma modellerne. Jeg har et 50PK950N købt hos justbuyit og har indtil nu (ca. 1½ måned) ikke haft de fjerneste problemer med skærmen. Ingen buzz, ingen retention (selv med en glemt PS3 fra knægten !:( ) og en fabelagtig billede kvalitet.

Det har virkelig været en fornøjelse at se WM på skærmen. Og jeg er enig i, at designet er pænere end på f.eks. G20. Skærmen eller 760éren kan kun anbefales.
Af BigAl
#106267
Går også selv og er lidt i tvivl om man skal hoppe på 60PK950 eller måske den nye Samsung PS507705.
Hvad mener i, er det at gå et skridt tilbage hvis jeg kommer fra et Pioneer 507XD ?
Af Shutdown
#113708
Nu ved jeg ikke om der er nogle fra denne tråd der har kommenteret på min tråd omkring Pk950/760 serien og hakkende billede. Under alle omstændigheder ville jeg gerne have manet i jorden at disse modeller hakker voldsomt ved feks panorering i landskaber. Jeg har som sagt været i elgiganten for at tjekke en 950er ud og den hakkede voldsomt, det var ikke til at holde ud. Den stod sammen med flere andre tv bla LED, pana g20 osv osv og 950eren var tydeligt dårligere i billedet OG hakkede ved panorering/kraftige bevægelser i billedet. ER det elgiganten der har sat det helt forkert op, eller er det tv jeg har kigget på evt været defekt.?
Af noize
#113728
Hvilken elgigant har pk950?
Af Shutdown
#113756
Hillerød. Og den står sammen med en LG LED til 22k og en masse andre fine skærme bla en 50" G20
Af don olsen
#118465
Kan nogen fortælle mig om man kan bruge Samsungs iPhone app som remote til C7705'eren?
Af Shutdown
#123163
Nu må jeg hellere besvare mit eget spørgsmål omkring hakkende billed ved panorering. Tilfældet ville at jeg fik et supertilbud på en ny PK760N, den hænger nu i min stue og jeg må indrømme at alle mine bange anelser er manet godt til jorden. Billedet står super skarpt og flot og der er ingen hakken eller andet overhovedet. Der er heller ingen retention, buzz eller andet. Så endnu en superglad LG kunde her. ;) Grunden til at jeg spurgte om hakkende billede på PK serien var jo at jeg havde set den "live" i elmutanten hvor billedet stod mildt sagt dårligt og hakkede kraftigt ved panorering. Det siger en del om hvorfor man ALDRIG må regne med det billede man ser i butikkerne.
Brugeravatar
Af David Munch
#132541
Shutdown skrev:Hillerød. Og den står sammen med en LG LED til 22k og en masse andre fine skærme bla en 50" G20
Jeg tillader mig lige at bumbe den her... Kan du informere om hvorvidt Elgiganten i Hillerød stadig har PK950 modellen stående fremme? :)
Brugeravatar
Af kerovan
#132571
David Munch skrev:
Shutdown skrev:Hillerød. Og den står sammen med en LG LED til 22k og en masse andre fine skærme bla en 50" G20
Jeg tillader mig lige at bumbe den her... Kan du informere om hvorvidt Elgiganten i Hillerød stadig har PK950 modellen stående fremme? :)



Jeg var deroppe i weekenden, og der havde de ikke 950'eren stående.
De havde dog 350'eren fremme.
Men de er igang med at bygge om så de har vidst ikke så stort et udvalg mens det står på..
Brugeravatar
Af David Munch
#132626
kerovan skrev: Jeg var deroppe i weekenden, og der havde de ikke 950'eren stående.
De havde dog 350'eren fremme.
Men de er igang med at bygge om så de har vidst ikke så stort et udvalg mens det står på..
Tak for informationen. Ville gerne se den i levende live, men jeg kan bare ikke finde den nogen steder.. :(
Brugeravatar
Af kerovan
#132644
David Munch skrev:
kerovan skrev: Jeg var deroppe i weekenden, og der havde de ikke 950'eren stående.
De havde dog 350'eren fremme.
Men de er igang med at bygge om så de har vidst ikke så stort et udvalg mens det står på..
Tak for informationen. Ville gerne se den i levende live, men jeg kan bare ikke finde den nogen steder.. :(
Ja det ville jeg nemlig også rigtig gerne, er nemlig også meget tæt på at købe den, hvis jeg bare kunne se den live et sted :-)
Brugeravatar
Af David Munch
#134459
Ja jeg gad ikke lede efter et mere, så fra i torsdags af har der stået et 50PK950 hjemme hos mig på Østerbro.. Kunne ikke stå for prisen på 7200,- :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8