Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HrLaursen
#122356
Samson1te skrev:Sjovt, jeg har faktisk et Sony 40W5500, der er sidste års model af fladskørme, og det laver også indimellem knagelyde. Det gjorde det første jeg havde også, som dog blev ombyttet.
Ved det her sker det dog meget sjældent efterhånden, og det er fint til at leve med. Måske engang i måneden det sker i snit, men stadig underligt!
Hmm... sjovt. I mit tilfælde var det min. 1 gang i minuttet og nogle gange crazy meget. :-) Jeg havde også håbet på, at det ville blive bedre, men efter 2 måneder uden direkte fremskridt, var det det. Men det er da godt du kun sjældent oplever det. :-)

-M
Af lrev 1-2
#122361
HrLaursen skrev:
Samson1te skrev:Sjovt, jeg har faktisk et Sony 40W5500, der er sidste års model af fladskørme, og det laver også indimellem knagelyde. Det gjorde det første jeg havde også, som dog blev ombyttet.
Ved det her sker det dog meget sjældent efterhånden, og det er fint til at leve med. Måske engang i måneden det sker i snit, men stadig underligt!
Hmm... sjovt. I mit tilfælde var det min. 1 gang i minuttet og nogle gange crazy meget. :-) Jeg havde også håbet på, at det ville blive bedre, men efter 2 måneder uden direkte fremskridt, var det det. Men det er da godt du kun sjældent oplever det. :-)

-M
Hej.
Jeg har en v4500 i mit soveværelse som knager temmelig meget,men har accepteret det da det var et billigt tv.Det ryster mig hvis det også er et problem på deres topmodeller.Det er så højt et "knald" det afgiver ,så jeg ofte vågner ved det.......det kommer som regel 15-20 min efter at jeg har slukket det.

lrev
Af selliah
#123706
Det må være sony bonus ;)
For min PS3 slim gør det også hvis den lige er kørt lidt varm og man slukker den så kan det ske der lige kommer et knald eller to fra den inden den bliver stille, oplever det dog ikke mens den er tændt
Af Wazix
#131035
citat start " Før du svinger dankortet: Hvis du er interesseret i at købe et LX900 eller andet Sony TV, så vil jeg foreslå at man starter pristjekket i en Sony Center butik. Selvom prisen i butikken er høj, skal man blot bede om en bedre pris og man skal ikke holde sig tilbage. Min erfaring viste at der er massive avancer på TV og Blu-ray afspillere m.m " Citat slut

Må jeg høre hvor du har fundet ud af af radio/tv forhandlere har en massiv avance på deres ting? Du ved åbenbart mere end mig så!? Bliver næsten helt harm over at høre sådan noget bræk. Avancerne er faldet drastisk, de seneste par år, til forhandleren. Dog tror nogle stadig, såsom dig, at forhandleren tjener big cash på tv, bd afspilere osv... Det er en direkte løgn... Nogle ting er der da at tjene penge på, heldigvis. F. eks tv er der nogen gange kun 5% at tjene på noget der måske koster 7000-8000,- Er det en massiv avance for dig????

Så næste gang, så lad være med at udtale dig om noget, som du åbenlyst ikke ved noget om.!

Ellers fint review :)
Brugeravatar
Af MigSelv
#131036
Wazix skrev:citat start " Før du svinger dankortet: Hvis du er interesseret i at købe et LX900 eller andet Sony TV, så vil jeg foreslå at man starter pristjekket i en Sony Center butik. Selvom prisen i butikken er høj, skal man blot bede om en bedre pris og man skal ikke holde sig tilbage. Min erfaring viste at der er massive avancer på TV og Blu-ray afspillere m.m " Citat slut

Må jeg høre hvor du har fundet ud af af radio/tv forhandlere har en massiv avance på deres ting? Du ved åbenbart mere end mig så!? Bliver næsten helt harm over at høre sådan noget bræk. Avancerne er faldet drastisk, de seneste par år, til forhandleren. Dog tror nogle stadig, såsom dig, at forhandleren tjener big cash på tv, bd afspilere osv... Det er en direkte løgn... Nogle ting er der da at tjene penge på, heldigvis. F. eks tv er der nogen gange kun 5% at tjene på noget der måske koster 7000-8000,- Er det en massiv avance for dig????

Så næste gang, så lad være med at udtale dig om noget, som du åbenlyst ikke ved noget om.!

Ellers fint review :)
Klap lige hesten.
Avance må der være.
Listepris på Sonys hjemmeside for kdl52-hx900 er 32.000 kr. Ved "hurtig" handel i et Sony Center ( uden at have bedt om en pris ), fedter sælger lidt ved pc'en og siger, " hvad siger du til 25.000 kr." ( for mindre 1 måned siden ). Det var de første 7.000 kr, og der var måske flere at hente.
Af Wazix
#131047
Klap lige selv hesten i bette mand!

Sony centeret får også procenter direkte hos sony, pga de ikke har andet end sony... Og det lyder vildt. Meget vildt, at sælgeren sælger så billigt med det samme, uden at blinke.

Gad vide om de mangler penge i kassen, siden han prøve så "desperat" at sælge et produkt så billigt og så uden så meget, som at blinke.. hehe

Men bette mand, synes du skulle komme i "lære" i en anden hvilken som helst radio/tv butik, så vil du få et chok, selvom du mener du er mere velvidene..!
Af MadMartigan1978
#131052
Jeg vil godt bakke "Migselv" op.

Har selv spurgt på priser i et Sonycenter.

Dengang var det et HX-800 46 tommer, der stod til 14.000,- (I oktober 2010)

Uden så meget som at nævne et andet ord for vejkant, fik jeg 3D sender og 2 par briller med i prisen.

Alle kan læse Sony har tabt markedsandel i 2010, derfor nok også de rundhåndede sælgere, så det er vel meget naturligt.

Skriv ordentlig Wazix, det gør vi normalt her inde.
Af lrev 1-2
#131073
Hej.
Kan også kun støtte "migselv"...har haft eddog MEGET let ved at få tilbudt store rabatter hos Sony....som alle andre steder iøvrigt.Maske nogle får bedre priser fra leverandøren end andre!!Tjek det først,før du sviner andre til.

lrev
Brugeravatar
Af MigSelv
#131085
Wazix skrev:Klap lige selv hesten i bette mand!

Sony centeret får også procenter direkte hos sony, pga de ikke har andet end sony... Og det lyder vildt. Meget vildt, at sælgeren sælger så billigt med det samme, uden at blinke.

Gad vide om de mangler penge i kassen, siden han prøve så "desperat" at sælge et produkt så billigt og så uden så meget, som at blinke.. hehe

Men bette mand, synes du skulle komme i "lære" i en anden hvilken som helst radio/tv butik, så vil du få et chok, selvom du mener du er mere velvidene..!
Har du et problem, jeg tænker her på din nedladende måde at kommunikere på.
Hvis en butik mangler penge i kassen, er det underligt at starte med et afslag på 7.000 kr. Og dette uden at have bedt om en pris.
Nu debatterer jeg med respekt, så vil undlade at kalde dig for noget her.
Af HrLaursen
#132659
Wazix skrev:Klap lige selv hesten i bette mand!

Sony centeret får også procenter direkte hos sony, pga de ikke har andet end sony... Og det lyder vildt. Meget vildt, at sælgeren sælger så billigt med det samme, uden at blinke.

Gad vide om de mangler penge i kassen, siden han prøve så "desperat" at sælge et produkt så billigt og så uden så meget, som at blinke.. hehe

Men bette mand, synes du skulle komme i "lære" i en anden hvilken som helst radio/tv butik, så vil du få et chok, selvom du mener du er mere velvidene..!
hæhæ... skulle vidt have fulgt med her. Nu skal du høre. For det første kostede LX900 22.000kr til at starte med. Mindre end 1 måned senere stod det til 19.000kr. Kort tid efter 17k. Og jeg fik det til 15k inkl. 5års forsikring (1.000kr). 4-5måneder senere så jeg det til 12k. Den Blu-ray afspiller jeg købte, var ikke den første der kom på tilbudet. Jeg fandt nemlig ud af, at den de havde i butikken til 1.500kr (jeg fik den til 1.000kr) ikke havde wifi. Jeg fik det ændre til den model med Wifi for kun 125kr mere. Det var indkøbspris forkellen for de 2 modeller. I butikken var der 1.000kr til forskel. Så smarte... kald mig bare en løgner og alt det der, det er åbenbart det du har at tilbyde bag din skærm. Fjols...

-M