Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mordeous
#129861
Jeg ved ikke hvor relevant det er - Men, jeg fik oplyst ved Proshop at LG har 0-tolerance over for døde pixels - Om det kun gælder for LG-Danmark har jeg ingen viden om.

Udmeldingen overraskede mig positivt, da jeg ikke selv kunne finde information på LG's website, der understøtter denne udmelding.

Faktum er, at Proshop var villig til at bytte min 950N hvis jeg ønskede det, og det er jeg kun glad for.
Af TheGreatGazoo
#129863
Det var også den melding jeg fik af min forhandler. Men da jeg så kontaktede LG fik jeg et andet svar.

Håber også at jeg får tilbudt en ny skærm af min forhandler - Og hvis jeg ikke gør ryger den jo bare retur og så handler jeg et andet sted.

Tror du skal takke proshop og ikke LG :)
Af Mysen
#137803
Fint med en opdatering. Kan godt lide, at der er så mage plusser ved VT30, at der ikke er blever plads til "sort", selv om den faktisk er tæt på, eller måske endda helt matcher referencen for dette punkt.

Er det micro dimming, der er skyld i dette?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142354
Listen er blevet opdateret igen og får ingen længe endnu en opdatering. Det går stærkt for producenterne med at skifte 2010 modellerne ud med 2011 modeller lige for tiden.
Af NirvClub
#160550
Hold jer langt fra Panasonic G30Y. Bare søg Google efter buzzing, rainbow effect, green tint etc

Jeg forstår ikke den flotte anmeldelse på dette site (som iøvrigt bare er oversat fra engelsk)
Af Marlowe
#160627
NirvClub skrev: Jeg forstår ikke den flotte anmeldelse på dette site (som iøvrigt bare er oversat fra engelsk)
Kunne du ikke uddybe det, evt. med et link til den engelske test?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#160641
NirvClub skrev:Jeg forstår ikke den flotte anmeldelse på dette site (som iøvrigt bare er oversat fra engelsk)
Du er klar over, at vi selv har en engelsk side, ikke? At vi ikke selv skulle have udført og skrevet vores tests er lidt af en påstand, som du hellere må bakke op med beviser.
Af Lasse Loewe
#166088
God ide med en top 10 Liste.
Idet jeg er forhandler, ønsker jeg ikke at reklamere for egne produkter…
Men med mange år i branchen, ved jeg at forum medlemmer og andre med interesse for vores branche, oftest bliver spurgt af venner og familie, hvad de skal vælge af Tv.
Billedkvalitet, THX, 3D, fosforslør meget lavt, internet-platform, slankt design, er de begreber I ser som +
Men hvad med. En fjern betjening hvor man kan se hvad der står på, nemt at optage, god lyd, ingen eksterne bokse, eller ekstra højttalere, for at kunne høre hvad der kommer ud af Tv’et, som mange gange har højttaleren placeret på bagsiden eller pegende nedad. Rigtig mange ønsker ikke en masse ekstra udstyr og dermed en masse fjern betjeninger og ekstra udgifter til strøm. Lad mig høre hvad er det bedste bud på et Tv med alt i et. Godt Billede, flot design, god lyd, nem betjening.

O_O
Af julemanden.
#171427
tænkte på om listen bliver opdateret i nærmeste fremtid med 2012 modeller, (ved ikke helt om det er gjort, står bare ikke i tråden hvis det er)

Og så tænkte jeg på om man ikke kunne lave en serie med "bedst til prisen" tv

Altså anbefalinger af tv, ved de forskellige prisniveauer.
Af hrjonas
#207046
Samsung 58" Full HD LED-TV UE58H5205XXE på tilbud til 4000,- i denne uge i Elgiganten. De har kun 800 på lager i hele landet.

Billedkvalitet: Billedkvaliteten er ekstremt god. Pæne farver selv uden at have pillet ved opsætningen endnu. 1080p materiale står knivskarpt. Rigtig godt sortniveau. (5/5)

Lyd: Der er optisk lyd ud til forstærkeren, men de indbyggede højttalere gør faktisk et okay job. (4/5)

Hastighed: Hurtigere panoreringer er det ikke vildt godt til, men det er egentlig ikke noget man lægger mærke til - medmindre man fokuserer på det, og panelet klarer det faktisk rimelig hæderligt, når man tager prisen i betragtning. (3/5)

Stik: Stikkene bagved er smart placeret, så man ikke behøver vinklede adapterer. (5/5)

Til de 4000,- det koster i Elgiganten i denne uge kan det i dén grad anbefales.
#215620
Hvordan et indlæg skrevet 2014 kan komme her i midten af 2015 er lidt af en gåde..?

Desuden lyder det mere af en Samsung Fanboy uden nogen som helst dokumentation..Men det kan jo være det kommer..
#215645
Tråden er sticky, så den ligger altid i toppen - det er ikke en gåde. Der har bare ikke været så meget gang i tråden, da vi jo løbende opdaterer vores anbefalingsliste.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10