Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af arsukfjorden
#120514
Well i teorien kan bruge en hvilken som helst skærm til Nvidias 3D briller. Benytter man en almindelig 60hz monitor er problemet så bare at fps'en halveres og man så kun ser 30hz. Og 30fps er altså i underkanten af hvad de fleste mennesker opfatter som flydende. Derfor 120hz;)


Så lige meget hvad man sidder med så kan man benytte Nvidias 3D briller. Men altså ikke optimalt med 60hz. Nu har jeg ikke selv haft et par Nvidia 3D vision sjov, men jeg lavede lidt research og det viser sig at det er meget vigtigt at man sørger for at have en skærm med meget høj lysstyrke da brillerne gør omverdenen meget mørk.
Så lad lysstyrken være en af de vigtige faktorer når i skal ud og have en 120hz monitor;)
Af egguanines
#121251
Dette er meget flot i at se filmen. Du kan virkelig mærke den intense, spændingen og alle følelser.
Af jonassipsen
#130470
Hej ville lige spørge om noget.

Har en 3d ready Acer GD245HQ med 120hz, der sad nvidia 3d mærke på og det hele


Køber snart en mm-vision pc med disse specs

Intel Core i7-950 4x3.06GHz 4,8GT/
Windows 7 Home Premium 64-bit
GeForce GTX580 1536MB grafikkort og 1000W strømforsyning
Kingston HyperX 12GB DDR3-1600 TriChannel RAM
BluRay Combodrev (Blueray læser og DVD-brænder) uden sw
Gigabyte X58A motherboard (Nu med USB3.0 og SATA3)
8 kanals HD audio codec ALC889a Dolby (SoundBlaster komp.)
+
3d vision kittet.

Vil 3d virke på dette sæt som jeg får?

Mvh. Jonas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#130478
3D er udelukkende afhængigt af dit grafikkort og man har kunnet køre 3D på Nvidias modeller siden de rimede på 7800GT. Dit setup skulle ikke få problemer.
Af petermalling
#131146
Indebærer dette udstyr et kort, som skal sættes i computeren? Eller sagt på en anden måde: kan det anvendes ifm. en alm. laptop computer?

Mvh Peter
Af radagast
#146459
Der var en der efterspurgte erfaringer mht brug af 3D vs World of Warcraft. Denne kombination er jeg også interesseret i at høre om.
Så... er der nogen der har erfaringer med brug af Nvidias 3D vision og World of Warcraft? Eventuelt også Witcher 2 ?