Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af metalgear
#117650
hej
hva tilbud kan jeg forvente på electro days, er det kun på demo modeller eller er der også andre gode tilbud på nye vare
Af metalgear
#117703
Nu er jeg lige kommet hjem fra messen, sikke en nedtur.hvor var alle de vilde tilbud. Man kan godt kalde det vilde priser, her kommer lige nogle priser.
tx p50vt20 ville de sælge for 18000 kr men hifilubben har den til 16000kr og det sagde jeg til sælgeren men han sagde at jeg var fuld af løgn !:(
og så forhørte jeg mig på et stk samsung ps637705 men den ville de have 23500kr for og det kan købes for 21000
og lg px950 der var prisen også 2000kr for højt i forhold til priserne på nettet. !:( :((
Af kskruger
#117737
metalgear skrev:Nu er jeg lige kommet hjem fra messen, sikke en nedtur.hvor var alle de vilde tilbud. Man kan godt kalde det vilde priser, her kommer lige nogle priser.
tx p50vt20 ville de sælge for 18000 kr men hifilubben har den til 16000kr og det sagde jeg til sælgeren men han sagde at jeg var fuld af løgn !:(
og så forhørte jeg mig på et stk samsung ps637705 men den ville de have 23500kr for og det kan købes for 21000
og lg px950 der var prisen også 2000kr for højt i forhold til priserne på nettet. !:( :((
Det er en forbrugerelektronik messe med alt fra fladskærme til hårde hvidvare. Og ikke et brandudsalg, så du er nok helt galt på den, hvis du har troet det.
Af metalgear
#117740
Nu skriver de jo selv i deres reklame " vilde tilbud på ALT indenfor billede, lyd"
så jeg blev lidt skuffet !:(
Brugeravatar
Af Weissbier
#117753
Electro Days er generelt skuffende for folk, der fortrinsvis interesserer sig for lyd og billede. Kom i nogle år inde på H.C. Andersen Hotellet, da det hed Hi-Fi & High-End Udstilling, men var kun én gang i Kongrescentret. Det var nok for mig. Jeg kommer sgu ikke for at se på mikrobølgeovne og tørretumblere... !:(
Af THM
#117762
synes nu der var mange tv på messen. lod i mærke til at samsung supertynde c9000 serie var svagt oval. de har åbenbart store problemer med at lave dem lige når de skal være så tynde :D
Af MF-DK
#117862
Her blev det nu kun til at jeg kørte forbi messen i lørdags. Fik ikke nok tid tilovers til at lave et visit, men godt vi har dig Rasmus til at komme med højdepunkterne. Ville godt havde set LG's udstilling.
Det forhindrede dog ikke i jeg slæbte en fladskærm hjem samme dag.
Det var da det, jeg brugte hele lørdagen på. :D :p