Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars E
#101684
Det er under al kritik, måske jeg havde fået hentet min skærm hvis jeg også havde brokket mig nok :) men det var så en halv fridag der blev spildt på ingen ting.
Men Morten fra LG er desværre blevet helt tavs.
Det eneste der er noget værd er deres pixelfejlsgaranti som så også kommer flittigt i brug desværre.
Senest rettet af Lars E 27. maj 2010, 15:01, rettet i alt 2 gange.
Af mbmahs
#101685
Du har ret... Det er også den eneste grund til jeg tør købe den.. altså pga. pixelgarantien :)

Men ja, hvad skal han også sige, Morten? Måske han skulle give deres serviceafdeling et kald, og fortælle lidt om hvordan kunderne ser deres service...

Når jeg får den torsdag, laver jeg lige en unboxing og smider en masse billeder op, til dem der kunne have interesse i det :)
Af Lars E
#101687
mjkc skrev:Fik leveret et 50pk950N fra Justbuyit i torsdags. Jeg har ingen problemer overhovedet med pixelfejl eller summen (med mindre jeg lægger hovedet helt hen bagved skærmen, hvilket ikke er det normale!). Alt er som det skal være.

Det er et super tv og jeg vil ikke være bekymret for at bestille nu.
Ikke for og lyde flabet, men du har tjekket den grundigt med helflade farveskift og bla. kørt white wash funktionen ?
Af Lars E
#101689
mbmahs skrev:Du har ret... Det er også den eneste grund til jeg tør købe den.. altså pga. pixelgarantien :)

Men ja, hvad skal han også sige, Morten? Måske han skulle give deres serviceafdeling et kald, og fortælle lidt om hvordan kunderne ser deres service...

Når jeg får den torsdag, laver jeg lige en unboxing og smider en masse billeder op, til dem der kunne have interesse i det :)
Ser frem til og høre dine oplevelser med skærmen.

Morten burde komme på banen og lave et modsvar og skrive lidt om hvad der gør de har alle de fejl er det bestemte batch der fejler eller ?
Og ja bede serviceafdelingen stramme op.
Senest rettet af Lars E 26. maj 2010, 12:40, rettet i alt 1 gang.
Af mjkc
#101695
Lars E skrev:
mjkc skrev:Fik leveret et 50pk950N fra Justbuyit i torsdags. Jeg har ingen problemer overhovedet med pixelfejl eller summen (med mindre jeg lægger hovedet helt hen bagved skærmen, hvilket ikke er det normale!). Alt er som det skal være.

Det er et super tv og jeg vil ikke være bekymret for at bestille nu.
Ikke for og lyde flabet, men du har tjekket den grundigt med helflade farveskift og bla. kørt white wash funktionen ?
Overhovedet ikke spor flabet, men jeps - alt er tjekket og ingen problemer overhovedet.

Pixelfejl er da noget skidt og jeg forstår godt de frustationer, som nogle herinde har oplevet, men det er da ikke mit indtryk, at der generelt er problemer med pixelfejl med LG. Noget andet er, at afhentningen selvfølgelig skal fungere ellers er den intet værd.
Af Lars E
#101697
Jamen så har du fået sådan en skærm som jeg også håber og modtage næste gang :)
Og du har helt ret i dine betragtninger det er en virkelig lækker og god skærm.
Af mjkc
#101718
Lars E skrev:Jamen så har du fået sådan en skærm som jeg også håber og modtage næste gang :)
Og du har helt ret i dine betragtninger det er en virkelig lækker og god skærm.
Jeg krydser fingre :)

Jeg havde tidligere et (4 år gammel og købt gennem Fælleskøb på recordere.dk) Toshiba 37WL66Z og selv om billedet her er ganske fint, så er forskellen markant!
Af sejerø
#101736
nu kigger i jo på pk950. men er der så stor forskel på den og så pk760. jeg overvejer kraftig pk 760 i stedet for pk 950. jeg glæder også meget til at se billeder fra deres topmodel. deres desigen er jo flere år foran pana. men kan billed også følge med. jeg kan jo også læse at der er mange pixel fejl og da jeg bor rimmeligt ude for lands love og grænse er det rigtig vigtig at man kan renge med service og kvalitet
Af Denner
#101771
Så fik jeg lige et opfølgende opkald fra Servicegruppen, som beklagede fejlen i går og gerne ville høre om min oplevelse af problemet i går.

De havde læst min beskrivelse af problemet her inde på forummet og ville bare lige tjekke op på det.

Det er da fin service, må man sige :)
Af trykkertor
#101797
Denner skrev:Ja den blev afhentet, men først efter jeg ringede til "fragtmanden" som var på vej hjem og ikke havde tænkt sig at afhente hos mig i dag, selv om det var aftalen :o

Jeg flippede ud ( set i dagen lys efter at alt det med tv afhentning er overstået, er denne formulering nok lige skarp nok ) da dette nu er den 3 hele fridag jeg er blevet nød til at holde i forbindelse med ombytning af min PK950 og han vente bilen om og afhentede hos mig i dag ::l
(rette i dag 26-05 da jeg er kølet lidt ned og jeg nok lige var lidt hurtig på tasterne i går )

Jeg er mundlam og ved slet ikke hvad jeg skal sige over den manglende service :s
Denner skrev:Så fik jeg lige et opfølgende opkald fra Servicegruppen, som beklagede fejlen i går og gerne ville høre om min oplevelse af problemet i går.

De havde læst min beskrivelse af problemet her inde på forummet og ville bare lige tjekke op på det.

Det er da fin service, må man sige :)
Haha... De har pissed dig opad ryggen, så nu er du mere mør.
Dermed har du gået ind og redigeret dit eget indlæg fra i går.
Jeg kan godt se service fik opnået det de ville med sit opkald.
Men jeg mener bestemt du skulle stå for det du skrev i går, for det passer jo med den situationen du er/stod i.
Af Denner
#101802
Det er vel som man ser på det, jeg skriver jo netop at jeg set i bagklogskabens lys godt kan se at jeg nok var lige en smule for kontant i min udmelding i går.

Da jeg betragter mig selv som en stille og roligt menneske og læste mit indlæg igennem igen, syntes jeg ikke jeg kunne stå ved tonen i indlæget, specielt nu hvor Servicegruppen havde ringet og forklaret mig hvad og hvorfor det var gået galt og desuden havde givet mig en undskyldning.

Det kræver sin mand at undskylde og det kræver sin mand at erkende at man nogle gange tager fejl
8)

PS. Jeg blev på intet tidspunkt bedt om at ændre i mit indlæg, jeg valgte det selv på den baggrund jeg beskriver oven for ;)
Af mbmahs
#101804
Denner: Det er selvfølgelig helt op til dig selv om du vil redigere dit indlæg eller lade bagklogskaben omskrive dine formuleringer :)
Jeg mener dog sagtens du kan stå ved dit indlæg, og blot supplere med den efterfølgende udvikling hvor serviceringen derved kan "redde" lidt goodwill :)
Men det er selvfølgelig helt op til dig :)

Jeg kan dog sige at jeg nu lige har modtaget den vidunderlige mail fra JustBuyIt om at hele mit sæt er på vej :D
Prøv at spørge om jeg får sovet i nat :D
Brugeravatar
Af westahn
#101983
Det bliver spændende at se udviklingen og om der er pixelfejl på de skærme i får leveret O-O Er der tilfældigvis nogen der ved hvor skærmen kan ses i levende live i Kbh-området..? :)
Af Lars E
#102145
mbmahs skrev:Denner: Det er selvfølgelig helt op til dig selv om du vil redigere dit indlæg eller lade bagklogskaben omskrive dine formuleringer :)
Jeg mener dog sagtens du kan stå ved dit indlæg, og blot supplere med den efterfølgende udvikling hvor serviceringen derved kan "redde" lidt goodwill :)
Men det er selvfølgelig helt op til dig :)

Jeg kan dog sige at jeg nu lige har modtaget den vidunderlige mail fra JustBuyIt om at hele mit sæt er på vej :D
Prøv at spørge om jeg får sovet i nat :D
Har du modtaget skærmen og fået den testet lidt ?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8