Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Denner
#100230
Nej det gør det ikke, de Proshop skriver er at tv'et har 3D digital Comb-filter.
Af mbmahs
#100232
Er der sket noget mht. ombytning?
Jeg overvejer selv at købe 50pk950N modellen, og er nysgerrig efter hvor god den "nordiske service" er :)
Der er jo talt meget op og ned om den herinde :)
Af Denner
#100233
Der er sket NUL og NIX, på det område, så min tiltro til LG Nordic ( DK ) er godt nok dalet en del !:(
Af mbmahs
#100245
Det er jeg sgu ked af at høre.. Det lyder jo ellers flot, når der bliver lovet afhentning på adressen, så længe der er tale om fjernsyn på 42" og opefter...

Hvad sagde de da du ringede til dem og meldte fejlen?
Af Lars E
#100247
Også her skulle have skærmen afhentet idag mellem kl 7og 8.
Kl 9 ringede jeg til teknikkeren (havde fået hans nr) han havde glemt det og vil nu komme imorgen !:(
Skærmen er forlængst pakket ned og Justbuyit vil ikke sende en ny skærm før den gamle er afhentet har lige haft fat i dem.

Synes det er for ringe og tror jeg beder dem annullere min ordre og bare får skærmen afhentet.
Morten fra LG, der ellers følger med herinde har også været underlig tavs og ikke kommenteret på Dennis og mit forløb.
Af mbmahs
#100255
Det lyder jo ikke skide godt..
Mon man kan få justbuyit til at tænde skærmen og tjekke for pixelfejl inden den sender den?
Jeg tænker som sagt på at købe en pk950n hos justbuyit, men jeg frygter da lidt at modtage en skærm med pixelfejl og så skulle igennem et mareridt for at få den byttet.

Synes også jeg har læst at en ret stor del af skærmene har pixelfejl, og så lyder det jo betryggende med 100% pixelfejls garanti, men hvis servicen så er så ringe, betyder det jo reelt at man er ret dårligt stillet...
Af Lars E
#100256
Du får ikke Justbuyit til og tjekke skærmen da den kommer fra et centralt lager, iøvrigt er det ikke bare sådan lige og pakke den ud.
Man er dårligt stillet, når jeg tænker på alt det arbejde jeg har haft med og få tingene til og passe med arbejde, fragtmænd, Lg service, mails frem og tilbage, telefonopkald osv.
Af Denner
#100258
Hej Lars.

Du er bare heldig at de har ringet til dig, mig har de ikke en gang kontaktet endnu, fejlmeldte samme dag som dig ;;)

Overvejer også at få min ordre annulleret hos Justbuyit, men kan man / vi det og hvordan har du tænkt dig at gribe det an ?

MVH
Dennis
Af Denner
#100291
Er netop blevet ringet op af justbuyit og de har lovet at der sker noget i denne uge, lad os nu se ::l
Brugeravatar
Af westahn
#100426
spændende anmeldelse! :)

har selv kigget på netop 60PK950, men jeg bliver da også skuffet over sortniveauet du kommer frem til... :o surt hvis der sidder et bedre panel i deres 50"...
og det er da ikke ret imponerende med alle de tilfælde af pixelfejl? O-O
Af Denner
#100444
Med hensyn til sort gengivelsen, så kan jeg have været uheldig at få et eksemplar der ikke helt lever op til resten af den producerede serie, det finder vi ud af hvis jeg modtager et nyt tv fra LG ::l

Ja der er åbenbart ret mange der har pixel fejl på LG skærmene, selv her i år 2010, hvilket ikke just er overbevisende og så slet ikke på LG's topmodel, kvalitets kontrollen er vist ikke helt i top.

Jeg ville klart vente med at købe en PK950 til mig og Lars ( som også har pixel fejl ) har fået ombyttet vores skærme, for den service vi har fået i forbindelse med ombytning, er mildest talt dårlig og en ombytning koster som udgangspunkt, 2 fridage fra arbejde, en hvor LG afhenter skærmen og en hvor de levere en ny.

At dette ikke gøres samme dag undre mig meget.

Well, jeg melder selvfølgelig tilbage når der sker noget nyt i min sag 8)
Af Kris77
#100511
Hejsa

Er der virkeligt ikke sket noget nyt endnu Denner?

Jeg overvejer selv købe et 60PK950N, og er derfor selvfølgeligt interesseret i hvad i nuværende ejere har at fortælle om.
Af Denner
#100516
Så skete der noget, tvet er lige blevet afhentet af Service Center Gruppen.

Godt jeg er i god form for LG's pick-up service består i at en fragtmand kommer og afhenter tv'et ved din hovedør, ikke noget med at de hjælper med at pakke eller bære det ned, det skal man selv stå for.

Desuden sender de så en mand som umuligt selv kan flytte tv'et, det vil sige at man selv skal hjælpe med at bære det ud i fragtbilen.

Så nu er jeg så nød til at tage fri i morgen også for at modtage det nye tv, som jeg håber er fri for pixel fejl, for hvis det ikke er så skal jeg igen til at tage 2 fridage for at få det ombyttet ::l
Af mbmahs
#100641
Hold os endelig opdateret...
Lægger først min ordre på pk950n'en når jeg lige har læst resten af føljetonen her :)

Pt. er jeg ikke imponeret af den "fantastiske nordiske service" fra LG Nordic...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8