Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabri
#251278
Ja altså nu har jeg af gode grunde ikke set en fuld film i DV men de testklip som findes på demo-uhd3d.com er meget overbevisende.

Jeg går med et håb om at spiludviklere også for øjnene op for DV.
Af Simon R.
#252568
KBW skrev:Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Dolby Vision version af Despicable Me 1 og 2?
Elgiganten. Jeg går ikke ud fra, at man skal have en speciel DV-version, da HDR ligger som metadata i et ekstra datalag så vidt jeg har forstået. Ville da være gak hvis formatet var lavet sådan, at man skulle til at købe forskellige HDR-versioner... 8-)
Af KBW
#252578
Fra AVForums kan man se at der skal være et DV mærkat bag på indpakningen. Finder det mystisk at Elgiganten ikke nævner om det er Dolby Vision versionen eller ej.
Af Simon R.
#252829
Jeg har modtaget Despicable Me og den er IKKE Dolby Vision i Danmark. Det er utroligt skuffende synes jeg. Der er i hvert fald ikke noget DV logo bagpå og der står ikke noget om Dolby Vision. Forstår bare ikke at det skulle kunne betale sig at lave flere versioner til Europa.