Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#235112
Jeg overvejer også kraftigt at happe en af de to, men det er nok i sidste ende spiludvalget, der kommer til at afgøre det - og størrelsen på boksen! Rasmus har samme TV-møbel som jeg, så jeg kan jo lade ham teste om der er plads til en One S i den... :)
Af mbm
#235113
Men er det ikke kun 2 TB udgaven til 3200 kr der kommer nu.
Den billigere 500 GB kommer desværre først til december.
Af Turbo
#235135
Ja, det er mig der roder lidt rundt i tingene, sorry - det er Atmos den ikke har som de fleste 4k blu ray diske har af lyd format (det er kompatibel med 7.1).
Af Turbo
#235179
Den kan vist ikke afkode det - men det er kompatibel med trueHD 7.1.

På en del film jeg har står som eneste lyd format under setup af lyd og sub:
Atmos (kompatibel med trueHD 7.1)
Af Brian.Th
#237810
Jeg forstår ikke hvorfor I har valgt at bruge penge på The Revenant? Det er da (i hvert fald i min optik) en af de værste film nogensinde? 2,5 timer af mit liv jeg aldrig får igen. Nemmeste måde at modtage en Oscar, du har lige præcis 10 replikker i filmen, resten af tiden skal du bare mumle og stønne.. Tror komiteen har haft ondt i samvittigheden, da de skulle give Oscar og ikke havde givet Leo for Inception, Shutter Island, Catch me if you Can, Titanic og mange flere?!

Jeg er SÅ skuffet over den film!
Af Turbo
#237816
Smag kan ikke diskuteres, smag kan man udveksle meninger om, that's it :)

Rigtig flot film, men 30-40 min. for lang synes jeg.

PS: Spild af tid i ens liv, er at vente på konen der skal se på og prøve tøj, som alligevel ikke bliver købt i 98-99% af tilfældene ;)