Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhras
#230462
Jeg vil høre om der findes titler der minder om ovenstående "sandbox"-spil? Jeg saver at kunne bevæge mig rundt i en åben verden, hvor de ting jeg foretager mig, de ændrer spillets gang.

Jeg var MEGET begejstret for især Skyrim (pga fantasy-temaet). Findes der andre spil som kan nå disse til sokkeholderne?
#230464
I samme genre var jeg på PlayStation glad for Risen-serien. Det er fra nogle af de samme folk, som i sin tid udviklede Gothic-serien.

Jeg spillede også for nylig The Witcher 3 på PS4. Jeg havde ikke spillet de foregående, men spillet fangede mig fra første sekund. Super spil, synes jeg. Jeg ved ikke om det findes til PS3.
#230478
PS3 kan ikke køre The Witcher 3, så hvis du vil opleve et virkelig fedt og super gennemført "adventure" spil i stil med Skyrim, så bør du anskaffe dig en PS4 eller Xbox One og købe The Witcher 3. Vær dog opmærksom på at modsat Skyrim så kan man ikke spille The Witcher 3 i første person.

Der er mildt sagt flere hundrede timers spilletid i det og grafisk er det super flot.
Umiddelbart ville jeg anbefale Xbox One versionen, den kører underligt nok mere stabilt end på PS4, dette på trods af at PS4 har lidt flere hestekræfter under hjelmen.

Spillet har fået karakteren 10/10 hos Gamereactor, du kan evt. læse denne anmeldelse:

http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/2 ... Wild+Hunt/