Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PF
#155545
Ja topic siger vist det meste :> Da nogen jeg kender står og skal til at have deres første 3D tv, hvad ville I så anbefale som "must see" 3D film?

Og så lige til sidst, hvordan får man fat på Avatar 3D når der bliver købt et Panasonic tv? Er det forhandleren eller Panasonic selv man skal have fat i?
Af Chaui
#155567
Avatar er rigtig fed på en af de gode 3D skærme. og så nød jeg os personligt How to train your dragon i 3D.

Der kan godt være langt imellem de gode 3D film desværre. synes tit at de ikke udnytter det ordentligt.
Af Kiggeren
#169764
Jeg har lige købt et par "Dyrefilm" i 3D hos CDon.com og de er superflotte. Den ene hedder Sharks og den anden kan jeg ikke lige huske navnet på.
Af Kiggeren
#180719
Hvor køber man de billigste 3D briller til Samsungs topmodel?
Af Chaui
#180720
Kig på Amazon.co.uk der koster de omkring 100kr stk.
Af Mysen
#180721
Hobitten, når den kommer. Jeg er ikke selv til 3D, men det er den af de 3D-film, som jeg har set, der har den bedste effekt. Om det KUN skyldet HFR, skal jeg dog ikke kunne sige.
Af B&W
#180725
Jeg har efterhånden set mange af 3D filmene på markedet..
En liste af de film jeg synes har været 3D oplevelsen værd:
Avatar
Transformers: Dark side of the moon
Megamind
Despicable Me
Green Lantern
Captain America
The Avengers
How to train your dragon
Grand canyon
Piranha 3D
Hugo

Det er sådan lige dem jeg synes har været med de bedste 3D.

Men in black, Cloudy with a chance of meatballs, Wrath of the titans og Tron var vel os ok.
Havde regnet med The Amazing Spiderman var federe i 3D!

Men waste of time 3D film må være:
Tintin
Harry Potter and the deathly hollows part 1
Clash of the titans
Conan the barbarian

God fornøjelse :)