Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#267984
Har lige fået Blade runner 2049 , ville igang med at se den. Som det første i starten af filmen går afspiller amok, og kører i vild slowmotion efter ca. 08 minutter og 30 sekunder, hvor han er sidder på den anden person og er ved at få en kniv i siden, ligesom øjne skal til og scannes. Kan det være K8500 fejl i dekodning eller medie fejl? Eller andre som har set dette problem før? Kan det være lydspor som fejler, og dekodning får den til at hakke helt vildt?
#267985
Jeg hentede filmen i går og så den uden problemer på K8500. Jeg er dybt skuffet over det 4k HDR i den, jeg tror almindelig BD er lige så pæn/grim - lyd effekterne er gode.

Jeg har skrevet en brugeranmeldelse over K8500 - den første fik jeg byttet som det kan ses i anmeldelsen.
#267986
Tak, jeg har prøvet at checke skiven, har afspillet nævnte område et par gange, og hakken er ikke ens men det sker omkring samme sted hver gang ;(

Nå, det er heldigvis kun første gang jeg ser dette, og her imens den kører er det ikke sket mere.