Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194130
Apropos 4K-tv, så er der naturligvis stadig problematikken med HDMI 2.0, men det er godt nok vildt så langt priserne er kommet ned allerede.

Sasmungs 55" til 14.799 og LGs 55" til 15.999.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194143
Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Af CockNorris
#194148
Rasmus Larsen skrev:Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Jeg røg på den thomson hos elgiganten til 3000,-. Tror det er et perfekt valg til soveværelset - håber at konen er enig (det er lidt stort 46") (B
Af Bent odense
#194150
Rasmus Larsen skrev:Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Håbet på at Sony W905A var med på ræset kunne godt bruge et til det lille ferie hus i det syd fynske. :)
Af Fesat
#194158
Har lige set det Rasmus Larsen. Tak for svar.

Har stillet et spørgsmål igen derinde. Håber du har tid til at gøre mig klogere.


Forresten kan i anbefale en lydsystem til en fornuftigt pris hvis loftet er 3 tusind.
Af tosa
#194169
Rasmus Larsen skrev:Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Jeg så desværre først tilbuddet fra Expert for sent. Jeg har ikke haft tid til at se på priser i løbet af dagen. Damn - er ellers ude efter en af Panas nye TV, og det var kun 600 dyrere, end GT60, som jeg nu igen regner med at købe.
Af tosa
#194172
OK, kan se, at de alligevel kun leverer til døren, og ikke hjælper med at bære den op - så kan det være lige meget. Jeg får brug for hjælp til at bære den op, når jeg får en ny skærm.
Brugeravatar
Af edinger
#194173
Jeg er så kedeligt anlagt, at jeg først køber ny skærm, når jeg har brug for en. Uagtet at der måtte være nogle gode tilbud på en dag som i dag.

Til glæde for den danske betalingsbalance :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194188
Jeg var selv rimelig fristet af 55" VT60, men jeg har lovet mig selv, at det ikke er lige nu der skal investeres i tv.

Til gengæld fik jeg handlet en iPad Air. Den var alligevel på to-do-listen. Den skal hjem og erstatte en iPad 2. Jeg er spændt på den nye skærm, som er blandt de første baseret på IGZO LCD-panel.
Brugeravatar
Af hans123
#194191
Var også tæt på et p65vt60

Men nej. Selv om prisen var ok så venter jeg lidt, 4k stormer jo frem.

Og er tilfreds med mit sony 55". Ex500


Og frygten for plasma problemer fik mig ikke til at købe.
Af allo
#194201
for mit vedkommende er det blevet til:

'Dishonored: Game of the Year Edition' (Xbox) - pris: 14,99£ (@ Amazon Uk) samt: e-liquid :) (-20% - super dejligt da jeg handler sådan noget udelukkende i USA...- og det er lidt tricky tit og ofte - for mig IKKE at komme over/holde mig under de 1150kr - så -20% var lige i øjet :) )

ellers ser jeg lidt frem til Cyber Monday...