Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Niels A
#171311
I Januar md. 2011 købte jeg et Samsung 63" plasma tv hos Wupti.dk Tv'et havde en del fejl fra starten, fik monteret nyt motherboard, dette hjalp ikke, Samsung afhentede det til ombytning, efter en måned var der ikke sket noget trods flere henvendelser fra Wupti, de valgte at sende mig et nyt tv og gav mig desuden en rabat på 500,-
Det nye tv var heller ikke fejlfri, efter flere forsøg på rep/ombytning fik jeg i Januar 2012 af Wupti tilbudt at bytte til et nyt 64" eller få pengene retur. Jeg valgte et nyt tv da billedkvaliteten er noget af det bedste jeg har set. Jeg har efterfølgende fået tv'et repareret nogle gange, det har nu vist sig at være en softwarefejl (optagelse på ext. HDD) og Samsung har ikke nogen ændring på vej lige nu. Jeg har haft fat i Samsungs klagecenter flere gange, de er stort set ligeglade, jeg mente at jeg måske burde have en eller anden form for kompensation da tv'et jo burde kunne klare denne simple opgave, de er dog ikke til at hugge eller stikke i.
Forleden blev jeg ringet op af Wuptis kundeservice, de havde være inde og se på min "sag" syntes ikke det var rimeligt at jeg skulle have alle de problemer. De tilbød mig at få pengene igen eller få et nyt tv, intet af delene var interessant for mig, så det endte med at jeg fik et gavekort på 1900,- Syntes at det er en helt unik service fra Wupti, de kunne jo reelt bare have sagt at Samsung er ligeglade, så vi kan ikke gøre yderligere.

Niels