Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#164862
Jeg har kig på et harman kardon anlæg og kan her spare nogle tusind ved at købe fra amazon.uk.com..
Ville i turde bestille sådan en pakke? Jeg har bestilt spil og dvd derfra og ikke alle kommer lige pænt frem nemlig
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164866
Er Amazon sælgeren eller formidler de blot? Indpakningen af filsofi spil er jo Amazons egen, hvor de øvrige sælgere derinde selv pakker ind og sender direkte til dig. Jeg har før bestilt legetøj og PS3 controllere fra andre forhandlere uden problemer.
Af Langvad
#164867
har osse selv bestilt derfra uden problemer, faktisk for ikke mindre end 4 dage siden. Dog var det kun nogle fødselsdags gaver til min søster, men det var pakket fint. Amazon var sælger på de 2 af varerne og den sidste var de formidler og alle 3 var i fint stand, pakket ind osv. Ingen klager om amazon herfra ihvertfald.
Jeg har faktisk osse selv overvejet at købe den nye harman/kardon bds med 3d derfra, så hvis du ender med at gøre det, vil jeg da gerne høre om det:)
Brugeravatar
Af herbstmeister
#164872
Har købt et anlæg gennem amazone.uk. Ingen problemer ved det køb. :)
Af bromberg
#164875
Langvad skrev:har osse selv bestilt derfra uden problemer, faktisk for ikke mindre end 4 dage siden. Dog var det kun nogle fødselsdags gaver til min søster, men det var pakket fint. Amazon var sælger på de 2 af varerne og den sidste var de formidler og alle 3 var i fint stand, pakket ind osv. Ingen klager om amazon herfra ihvertfald.
Jeg har faktisk osse selv overvejet at købe den nye harman/kardon bds med 3d derfra, så hvis du ender med at gøre det, vil jeg da gerne høre om det:)
Jeg har også selv bestilt mange ting derfra igennem årene..
Kan se det er amazon selv der sælger og afsender..

Hm det kan da godt være man bare skulle sende en bestilling afsted
Af x99gump
#164877
Har bestilt 2 PS3'ere hos amazon.co.uk + en til min kammerat, ingen problemer overhovedet...
Af bromberg
#164881
Nå det er så simplet at jeg bare ikke kan bestille det til DK:(
Af lgowner
#164882
bromberg skrev:Nå det er så simplet at jeg bare ikke kan bestille det til DK:(
men det er lige så simpelt at bestille hos amazon uk. jeg har også kun gode erfaringer med deres forsendelse både små og store pakker.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164883
Jeg tror han mener, at anlægget ikke sendes til DK fra Amazon.
Af lgowner
#164894
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror han mener, at anlægget ikke sendes til DK fra Amazon.
ahh, oki, det er nok rigtig.
så er der jo Tyskland, jeg har haft held med bestllinger som ikke gik igennem for UK, virkede fint på DE versionen af amazon.
Af Andersss
#164897
Jeg kan kun sige god for amazon og deres koncept. Har aldrig haft et problem selvom jeg har haft 30+ bestillinger.
Af allo
#164899
som regel er der flere forhandler - shipper den ene ikke til udlandet så kan man vælge en anden (der hvor der står: 'xx new' - så vælger man bare en af dem hvor der står: "International & domestic delivery rates and return policy." - så ved man at de sender til udlandet)

men ellers så har jeg aldrig haft problemer med amazon - og jeg bruger dem ret tit