21. aug 2011, 17:30
#145699
ELGIGANTEN – DER BETALER DU HELT SIKKERT FOR MEGET
Den 3. juni 2011 besøger min mand og jeg ELGIGANTEN i Tilst for at købe et nyt fladskærms TV.
Vi beslutter os for et SAMSUNG 40” LED – UE40D8005XXE 800 Hz til en pris på kr. 13.799,00.
Da vi er tæt på at skulle rejse på ferie, spørger vi sælgeren, BL, om vi med fordel kan vente med at handle til vi kommer hjem fra ferie primo juli, idet der jo forventes at være udsalg på dette tidspunkt.
Vi bliver fortalt, at det valgte TV er en nyhed, at man derfor ikke forventer dette TV nedsat, og i givet fald max kr. 1.000,00.
Vi køber derfor det valgte TV den 3. juni.
Hjemvendt fra ferie må vi medio juli måned konstatere, at vores nyindkøbte TV er nedsat med ikke mindre end kr. 4.000,00, svarende til små 30%, hvilket vi jo selvfølgelig er noget ærgerlige over, og havde vi vidst det, havde vi nok ventet med at handle.
Jeg retter selvfølgelig henvendelse til ELGIGANTEN i Tilst i uge 30, og kommer i første omgang til at tale med en elev, ”ny i job”, ferieafløser eller lignende. Han havde i hvert fald ikke til hensigt hverken at høre på min klage ej heller på nogen måde at forstå vores frustration. Da jeg efterfølgende fortæller, at jeg har til hensigt at skrive om vores oplevelse på nettet, bliver den unge mand ekstremt vred og vil ikke tale mere med mig.
Dette opfatter vores ”flinke” sælger, BL, som vi handlede med den 3. juni, hvorfor han straks tager over.
Han fortæller os, at han godt kan forstå vores skuffelse og frustration, og han mener vi skal kompenseres. Han er imidlertid nødt til at tale med varehuschefen, som er på ferie. Han lover derfor at ringe tilbage til os senest den efterfølgende mandag.
Behøver jeg at sige, at vi aldrig hørte mere!!!!
Jeg har efterfølgende forgæves forsøgt at ringe eller maile til ELGIGANTEN i Tilst, hvilket ikke er muligt. Ved henvendelse til deres kundecenter er beskeden, at man kun kan kontakte dem ved personlig henvendelse i butikken, og kundecentret kan ikke formidle kontakt.
Det vil sige, at man ikke selv har mulighed for at tale med varehuschefen!!!
JEG HANDLER ALDRIG MERE HOS ELGIGANTEN –
MAN BETALER FOR MEGET OG FÅR VERDENS DÅRLIGSTE SERVICE.
[/b]
Den 3. juni 2011 besøger min mand og jeg ELGIGANTEN i Tilst for at købe et nyt fladskærms TV.
Vi beslutter os for et SAMSUNG 40” LED – UE40D8005XXE 800 Hz til en pris på kr. 13.799,00.
Da vi er tæt på at skulle rejse på ferie, spørger vi sælgeren, BL, om vi med fordel kan vente med at handle til vi kommer hjem fra ferie primo juli, idet der jo forventes at være udsalg på dette tidspunkt.
Vi bliver fortalt, at det valgte TV er en nyhed, at man derfor ikke forventer dette TV nedsat, og i givet fald max kr. 1.000,00.
Vi køber derfor det valgte TV den 3. juni.
Hjemvendt fra ferie må vi medio juli måned konstatere, at vores nyindkøbte TV er nedsat med ikke mindre end kr. 4.000,00, svarende til små 30%, hvilket vi jo selvfølgelig er noget ærgerlige over, og havde vi vidst det, havde vi nok ventet med at handle.
Jeg retter selvfølgelig henvendelse til ELGIGANTEN i Tilst i uge 30, og kommer i første omgang til at tale med en elev, ”ny i job”, ferieafløser eller lignende. Han havde i hvert fald ikke til hensigt hverken at høre på min klage ej heller på nogen måde at forstå vores frustration. Da jeg efterfølgende fortæller, at jeg har til hensigt at skrive om vores oplevelse på nettet, bliver den unge mand ekstremt vred og vil ikke tale mere med mig.
Dette opfatter vores ”flinke” sælger, BL, som vi handlede med den 3. juni, hvorfor han straks tager over.
Han fortæller os, at han godt kan forstå vores skuffelse og frustration, og han mener vi skal kompenseres. Han er imidlertid nødt til at tale med varehuschefen, som er på ferie. Han lover derfor at ringe tilbage til os senest den efterfølgende mandag.
Behøver jeg at sige, at vi aldrig hørte mere!!!!
Jeg har efterfølgende forgæves forsøgt at ringe eller maile til ELGIGANTEN i Tilst, hvilket ikke er muligt. Ved henvendelse til deres kundecenter er beskeden, at man kun kan kontakte dem ved personlig henvendelse i butikken, og kundecentret kan ikke formidle kontakt.
Det vil sige, at man ikke selv har mulighed for at tale med varehuschefen!!!
JEG HANDLER ALDRIG MERE HOS ELGIGANTEN –
MAN BETALER FOR MEGET OG FÅR VERDENS DÅRLIGSTE SERVICE.
[/b]